Nyt vähän ahdistaa…

Nyt vähän ahdistaa...

Käyttäjä rouva-chevy aloittanut aikaan 16.10.2012 klo 21:11 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä rouva-chevy kirjoittanut 16.10.2012 klo 21:11

Olenkin jo aikaisemmin kirjoittanut tänne parisuhteen ongelmista.
Mies on edelleen ”sairauslomalla” eli hänen tilanne ei ole muuttunut. Ei myöskään hänen osallistumisensa kotitöihin. Sen verran hän nykyisin jaksaa, että hän menee tietokoneelle pelaamaan heti kun herää ja jatkaa sitä sitten koko päivän… Lopettaa siksi aikaa, että minä pääsen lukemaan sähköpostit ja tekemään koulutehtäviä. Mutta jos lähden koneen luota, esim. vessaan, niin jo hän on hyökännyt takaisin pelaamaan ☹️

Nyt tähän on tullut lisää pieniä rasitteita minulle…

1. Äitini joutuu jonkun ajan päästä leikkaukseen. Pelkään suunnattomasti, sillä tiedän ettei hänen kuntonsa ole kovin hyvä. Häneltä leikataan kasvain päästä. Toipuminen voi olla todella hidasta tai voi tietenkin olla, että kaikki menee hyvin. Sitä tietenkin toivon, koska en halua menettää äitiäni. Eikä isänikään pärjäisi ilman häntä. Äitini on ollut turvanani aina kun olen tarvinnut. Eli usein!

2. Tyttärellämme epäillään dysfasiaa ja dyspraksiaa… mutta niistä tutkimukset jatkuu.

3. Sain tänään tietää, että minulta loppuu työt tämän vuoden vika päivä…

Eli taas tänään tuntuu, että huolia, murheita ja muuta paskaa on tarjolla enemmän kuin ihminen jaksaa kantaa 😞
Mutta ei kai tässä muuta voi, kuin mennä päivä kerrallaan ja katsoa mitä paskaa seuraavan kulman takaa löytyy… Ja samalla toivoa, että joskus helpottais.