Niin rikki suhteesta ettei jaksa enää
Olen 22-vuotias tyttö ja ollut vuoden suhteessa pari vuotta vanhemman miehen kanssa. Alusta asti suhde on tuottanut pahaa oloa erityisesti minulle – olemme hyvin erilaisia, itse olen äärimmäisen yliherkkä, mies puolestaan oikeastaan täysin tunnekylmä.
Järki on sanonut jo pitkään, että ero on ainoa ratkaisu. Ja vaikka suhde on vasta suhteellisen tuore, ovat tunteet niin voimakkaat etten kestä ajatusta erosta. Herkkyyteni puolesta reagoin todella voimakkaasti kaikkeen. Edellinen poikaystävä oli väkivaltainen narsisti, tuosta ikuiset arvet, puukonjälki reidessä ja mielialalääkitys keskivaikeaan masennukseen. lääkkeet ja terapia eivät koskaan auttaneet, väsyttivät vaan, molemmat lopetin kesällä.
Suhteen myötä olen hukannut täysin itseni, menettänyt elämäniloni ja ainoastaan ajatus itsemurhasta luo edes hieman lohtua. Eilen poikaystävä viimein ilmoitti, ettei jaksa enää yrittää. Hän on myös samalla luokalla kanssani ammattikorkeakoulussa, ero tuntuu senkin puolesta kamalalle. Kaikki toivo elämästä on kadonnut, koskee niin paljon ettei sanoja löydy. Enkä tiedä, mitä tekisin. Miksi joudun menettämään rakkaimman ihmisen, jonka puolesta vaikka kuolisin? Mitä syytä on enää elää? Mies itse ei sure eroa eikä sen koommin minun pahaa oloani. Eipä hän ole koskaan rinnallani seissyt.
Apua! Vastaavia tuntemuksia suhteessa / erotessa?? Miten selvitä kun koskee niin valtavasti?