Nainen hukassa parisuhteessa

Nainen hukassa parisuhteessa

Käyttäjä Kielo12345 aloittanut aikaan 15.12.2024 klo 20:21 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kielo12345 kirjoittanut 15.12.2024 klo 20:21

Olen ollut mieheni kanssa nyt noin 2v kaikki suhteessa on pintapuolisesti hyvin mutta minusta tuntuu kuin jotain puuttuisi joku asia ehkä että mieheni tekisi enemmän hemmottelisi ja huomioisi minua tai jotenkin saisi oloni enemmän tärkeäksi ja osoittaisi rakkauttaan minä itse kaipaan paljon läheisyyttä, sanoja ja osoituksia ja toisen huomioimista kun mieheni ei niitä niin paljoa tarvitse olen hänelle myös yrittänyt sanoa että tarvisin enemmän jotakin ja enemmän kaikkea samaan aikaan mutta asia ei ole parantunut en oikein tiedä mitä pitäisi tehdä onko tämä vain vaihe jo pidemmälle edenneessä suhteessa johon en ole tottunut  ( aikasemmin vain Max 1v kestäneitä suhteita) vai onko tämä se hetki kun tajuan että tämä ihminen ei olekkaan se oikea minulle tai minä hänelle. Oliks kaikki neuvot ja kokemukset tarvitaan

Käyttäjä SamKo kirjoittanut 17.12.2024 klo 16:07

Älä pelkää olla suora. Jos tarviit enemmän rakkautta ja huomiota, niin sano se niin selkeästi kuin mahdollista. 'Tarvitsen, että huomioit mut enemmän, koska muuten mä tunnen itseni näkymättömäksi.' Mä sanoin joskus näin, ja se sai aikaan keskustelun, joka ei ollut helppo, mutta se oli rehellinen. Joskus se vaatii sen, että molemmat tajuaa, että joko kasvetaan yhdessä tai kasvetaan erilleen.

Mä toivon sulle voimia ja selkeyttä tähän tilanteeseen. Oot arvokas ja sun tarpeet on täysin oikeutettuja. Jos mä voin selvitä näistä fiiliksistä, niin säkin pystyt.