Mullekkin kävi niin!
Hei kaikki!No tää on mun elämäni vaikein asia,mitä onneks työstän terapiassa just nyt.Mua käytettiin hyväksi kun olin 11v.Elämä hajos siihen paikkaa,kiersin sitten lastikset ja koulukodit ja mielisairaalan..olin kovista,kovin.sillä tuloksella että kaytin 20v.viinaa ja huumeita.Möin itseäni ja annoin kaikin mahdollisin tavoin käyttää itseäni hyväksi.Mikään kun ei tuntunut miltään.Jostain kumman syystä rupesin tajuamaan olevani arvokas ja halu rakastaa itseään ja ruveta elämään ns.normaalia ja tasapainoista elämää voitti.en tiedä saavutanko tasapainoa koskaan,muista en vieläkään kunnolla mitään tapahtuneista.kummallisia mielentiloja tulee koko ajan.Itseni arvostaminen kaiken jälkeen on vaikeaa,tosi.Itsetunnon palauttaminen,jos sitä on koskaan ollutkaan?kestää vuosia?silti haluan nousta tästä ”suosta”.toivon kaikille paljon voimia tän asian suhteen.niin vaikea vaikka nuo tapahtumat on hyväksyä,me kaikki ollaan yhtä arvokkaita kun kaikki muutkin.Päihteet ei auta.käsiteltävä ne kipeätkin asiat on,muuten ainakaan minä en pääse eteenpäin.Aurinkoista kevättä🙂👍🙂