Miten suhtautua siihen että mies tapailee muita?
Ollaan oltu avomieheni yhdessä 3,5 vuotta. Kaksi pientä lasta löytyy. Meillä on ollu suhteessa melko nihkeää monta kuukautta jo, mutta saako teidän mielestä silti toista ”pettää” ja alkaa etsimään muita naisia?
Olin vasta käymässä lasten kanssa mummolassa muutaman yön ja mies oli silläaikaa tehnyt treffi-profiilin suomi24 sivulle. Hän oli laittanut aika monelle itsestään kuvan sähköpostitse yms. Kun huomasin mitä oli tehnyt niin loukkaannuin syvästi ja utelin lisää.
Selvis että mies oli yhden ”jutun” löytänyt ja olivat sopineet että näkevät kaupungilla, olivat kuulemma olleet naisen kanssa ” vain keskustelemassa”. Minun mielestä tuommonen on kyllä todella väärin ja oon ihan maassa ollut sen jälkeen.
Maassa sen takia että pelkään sen jatkuvan ja että näkevät aina uudestaan ja uudestaan. Ja senki takia etten olis ikinä uskonut hänen tekevän niin. Saatiin kuitenkin miehen kanssa sovittua ja jäin siihen uskoon että mitään ei tapahtunu eikä tuu tapahtumaan enään ja se oli vain semmonen erhe.
Mutta herää kysymys että miksi kukaan tekee treffi-ilmotuksen parisuhteen aikana? Meni luotto kyllä täysin häneen, hänellä on auto käytössä ja kaikki niin mikä estäisi heitä tapaamasta uudelleen? Olivat numeroitakin vaihtaneet ja tekstailleet.
Pelkään myös että ero tulee ja menetän lapset kun riitojen aikana mies on sanonut että jos lähdet niin lähdet ilman lapsia. Hän on vahva persoona joka saa yleensä haluamansa, siksi pelkään että hän vie minulta lapset jos he tapailevat vielä ja kun sitä en enää sulata niin en myöskään halua jatkaa suhdetta jossa petetään.