Miten selvitä ja jatkaa eteenpäin..?
Haluaisin kertoa teille miten riitaisa voi olla ero.
Olen 19 vuotias tyttö ja olin avoliitossa runsaasti alkoholia käyttävän miehen kanssa. Mies oli väkivaltainen jo suhteen aikana. Sitä vaan ajatteli että kyllä se muuttuu mutta aina meni vaan pahemmaksi tilanne.
Se oli maaliskuuta kun sanoin miehelle lähteväni ja muuttavani ystäväni luokse. Miehelle se oli rankka paikka mutta hän hyväksyi silloin päätökseni. Menin kahden viikon kuluttua hakemaan tavaroitani miehen luota mitä sinne oli vielä jäänyt. Mies sanoi pakkaavansa tavarat valmiiksi ettei minun tarvitsisi jäädä pakkaamaan.
Menin miehen ovelle ja hän ohjeisti minut makuuhuoneeseen, tavarat kuulemma olivat siellä valmiina. Astuttuani pimeään makuuhuoneeseen mies tarrasi niskastani kiinni ja otti rambo-veitsen käteen ja painoi sen niskaani. Mies käski minun totella häntä tai hän tappaisi minut samointein. Mies käski minun istua makuuhuoneen nurkkaan ja hän sytytti valot.
Huone oli vuorattu pressuilla ja hänellä oli vieressään hyllyllä saha, joka toimii verkkovirralla.. oisko ollu oikeelta nimeltään kuviosaha?
Mies esitteli sahaa ja jätesäkkejä ja kertoi aikovansa paloitella minut.
Olin tuhonnut hänen elämänsä ja hän halusi tuhota läheimmäisteni elämät tappamalla minut. Miehellä oli myös kirves jota hän heilutti pääni vieressä. Mies repi hiuksiani, heitti tuolilla sekä kuivaustelineellä.
Miehen kävästessä keittiössä sain laitettua ystävälleni viestin jossa luki: poliisit tänne.
Mies otti sen jälkeen puhelimeni ja koko laukkuni. (mies ei tiennyt viestistä)
… jatkan tekstiä illalla.. 🙂