Heippa! Toivottavasti jakselet hyvin. Itse liityin tänne kirjoittelemaan nykyisen suhteen haasteista, mutta pari eroakin on takana vakavista suhteista. Yksi niin vaikea, että kyllä siinä se vuosi meni päästä edes jotenkin eteenpäin..
Myös itselleni tuli sellainen olo, että haluan puhua ja purkaa tuntoja mutta ei viitsi ystäviä kuormittaa kuukaudesta toiseen.. Kirjoittelin sitten palstoille myös ja vähän itsellenikin ja kyllä se vaan auttaa, kun asiat joko puhuu tai kirjoittaa "eteenpäin". Minusta voit hyvin kirjoitella tännekin enemmän.
Noinhan se kyllä meni mitä edellinenkin kirjoitti, itkua ja raivoa, vihat kaadoin myös jättäjäni niskaan pitkän aikaa. Hän löysi uuden vajaa puoli vuotta eron jälkeen ja se kaatoi maailman jotenkin uudelleen. Ystävien kanssa tekemiset auttoivat aina saamaan hieman edes ajatuksia pois ja työnteko auttaa myös mutta yksinhän sitä sitten jätettynä sinkkuna suuren osan ajasta on ja tuntuu että kuolee. Mitään oikeaa tapaahan tilanteeseen ei ole. Kunhan vain jaksaa elää päivästä toiseen. Jossakin vaiheessa sitä alkaa jo miettimään että haluaisi tavata uusiakin ihmisiä. Pakkohan se on myöntää että uusi ihastus (mulla siis syksyllä tapahtuneen eron jälkeen vasta seuraavana kesänä) auttoi sen verran asiaan, että kun näinkin sattumalta exäni niin ei tuntunutkaan niin pahalta enää. Eihän tuo ihastuminen mihinkään vienyt, mutta pääsin eteenpäin.
Vähitellen kannattaa siis ainakin niihin omiin juttuihinsa paneutua. Itse katselen paljon elokuvia ja niihin on hyvä uppoutua, kunhan ei katsele mitään mihin samautuu, tai ainakaan liikaa mitään nyyhkyrakkausleffoja. Ystävät auttavat myös ihan läsnäolollaan ja että ajatukset saa muualle, toki he myös kuuntelevat suruja, mutta tuovat myös iloa taas elämään.