Pakko oli rekisteröityä kun tänne löysin. Ehkäpä kirjoittaminen auttaisi kun ei muuten pysty käsittelemään näitä asioita.
Ja hommahan meni näin:
Vuoden alussa erosin lapseni äidistä rumasti ja riitaisasti. Tapasin erään nuoren naisen johon ihastuin tosi nopeaa ja tämän seurauksesta pitkä aikainen suhde päättyi sitten. Aloin tiiviimmin olemaan tämän uuden ihastukseni kanssa ja lopulta rakastuin häneen niin palavasti, etten koskaan ole samanlaista kokenut. Nyt tämä suhde on päättymässä. Yhdessä ollaan asuttu puolisen vuotta joten edessä on tavaroiden hakemista yms. mutta se ei ole ongelma. Ongelmana on tämä järkyttävä ikävä ja eroahdistus! Olen mennyt lopullisesti sekaisin erostamme.. Reseptillä on masennukseen annettu voxraa mutta se ei sopinut alkuunkaan mulle, itse asiassa pahensi vaan oloa koska itsemurha-myönteiset ajatukset rupesivat jylläämään pääkopassa. Oon ollu ennenkin ahdistunut ja masentunut mutta tää oli viimeinen niitti, ei enää kykene olemaan.
En tiedä miten pitäisi toimia.. En millään halua luovuttaa meidän suhteen koska rakastan häntä aivan liian paljon. Jos hoitaisin itseni kuntoon ja osoittaisin hänelle, että pärjään ja olen tasapainoinen ihminen (tämä oli syy eroon) olisiko minulla vielä mahdollisuuksia..? En tiedä, mutta tämä on ainoa mitä voin nyt tehdä.
Ero on ero, aina. Kun rakkaus on mukana kuviossa, se on aina yhtä helvettiä! Aikasempi ero lapseni äidistä ei ollut mitään verrattuna tähän, nyt tuntuu kuin koko maailma olisi heittäny voltin eikä missään ole enää mitään tolkkua.