Miten saada viha itsestä järkävästi ulos

Miten saada viha itsestä järkävästi ulos

Käyttäjä kengu aloittanut aikaan 18.03.2011 klo 12:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kengu kirjoittanut 18.03.2011 klo 12:48

Osa voi muistaakkin minut sykyltä,mutta lyhkäinne keertaus
Turvakodista muutin lasten kolme kappaletta uudella paikkakunnalle.Mies toi eropaperit turvakodin pihaan.Harkinta-aika on mennyt umpeen.Lasten tapaamiset eivät ole onnistuneet.24/7 ollut viimeisen puolen vuotta lasten kanssa.Satunaisia 1h viikossa oma-aika lukuunottamati.
Tunteet menee vuoristorataa ja rakkaus mieheen on ja pysyy.Sen vuoksi olen hmm halventanut itseäni ja toisen pyytäessä piparia niin sit ….
Saattoi mennä kk ettei toisesta kuulunut yhtään mitään ja lapsetkaan eivät nähneet isäänsä.Ex ajautu väärään seuraan ja syyhän on mun.Todennäköisesti on aika pitkään kuvioista pois.
en vaan ymmärrä,nyt kun vielä vois tavata lapsiaan ei halua.Kissan metsästys on mielekkäämpää.
Olen kovaa vauhtia katkeroitumassa.Sinnittelen kolmen lapsen kanssa ilman tukiverkostoo ja talouskin aika kovilla.
Minä en pysty osaa käsitellä mieheni tekoja laisinkaan.Ne ylittää kaikki mun käsitykset.Miten ihminen on niin julma henkisesti,Vielä hän halusi monta lastan ja olisi vielä -09 kesänä nuorimmaisen ollessa pari kk halunnut neljännen.Miks halus lapsia jos ei kerran rakastanut mua.
Järki ymmärtää asiat,mutta tunteet ei.
Yksinäisyys ja aikuiskontaktin puute vaivaa.
Lapset ovat parempaan suuntaan ja silti minäkin.Voimavaroja löytyy vaikka välillä tuntuu ettei jaksa.
Mä en halua katkeroitua
Ärsyttää kun mies saa valita huvittaako lapset vai ei.Miehen elvistely rahan käytöllään on loukkaavaa.Kela maksaa elatustuen,vaikka ….
Lapsiani en kadu ja he ovat elämäni rikkaus.
Haluaisin hyviä asioita itselleni,mutta miten….

Käyttäjä kengu kirjoittanut 31.10.2011 klo 17:40

Kiitos lämpimästä ajattelusta ero_kesä_2006 🙂
No kävin haastattelussa ja minä pääsin 😀 Ilmeisesti sinne kuitenkin sit muutamia otetaan.Niin tuo aviomiespalvelu ei ihan ole sitä mitä tarkoitin ja tuosta tiesinkin jo.Kallista on vaan noiden tuntitaksat ihan jos oikeesti tarvis niitten jelppausta.Onneksi noihin on vielä liiennyt lasten kummien apu ja kavereitten.Lähinnä pelkästään lasten kanssa touhuamista mulla oli ja tähän joskus olen lukenut lehdestä olevan vapaaehtoisia.Nyt tietysti mun voimavarat menee tuohon kouluun,kun siellä ei ole lomia kuin puolessa vuodessa 1 viikko ja sekin tarkoin määritelty.
Nyt viikonloppuna olin rennosti ja touhusin lasten kanssa kaikkea mukavaa.Kävimme retkellä metsässä ja pidimme halloween päivän.Tein heille asiaan kuuluvaa ruokaa herkkuineen ja lapset nauttivat.Tulee monesti vaan suoritettua asioita eikä nautittua asioista.Olen unohtanut nauttia elämästä ja en oiken osaa enää sitä ☹️ Tämäkin tarvi minulle erään henkilön muistuttaa.Tuntuu elämän menevän vaan ohi ja minä katselen vierestä.Ei ole kiva tunne ja voisi sanoa olevansa eksyksissä hieman.Liian paljon asioita ja ei sit enää tiedä mikä maa mikä valuutta.
Kaikille voimia ja jaksamisa.Muistakaa nauttia elämästä 🙂

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 01.11.2011 klo 11:01

Heippa
No nyt olet taas monta askelta mennyt elämässä eteenpäin.
Muutot ja kiva kun koulu jatkuu.
Nyt vaan jaksat katsoa elämää pidemmälle ajalle niin aurinko kyllä viellä paistaa
ja nautit elämästä usko minua.
Mutta olisiko sinulla ketään ystävää jolla esim lapset voisivat olla kylässä ???
Mulla on yksi tuttu joka erosi väkivaltaisesta / alkoholisesta puolisosta niin sen lapsi
on meillä aina kylässä ja on tytön kanssa nyt hyvät ystävät.
eikä maksa mitään.
Näin ne asiat järjestyy vaikka välillä tuntuu että seinä on vastassa.
Se on todella tärkeätä että ihmisellä on ystäviä / kavereita ja vahvista sinäkin
itsellesi tukiverkkoa.
vastaan sinulle aina mutta vähän voi pieni viive olla kun töissä on vähän kiirettä
ja tuntuu hassulta kun postitan kortteja ja laittelen kaupan seinälle niin sormet
on ihan kipeät mutta kestää viellä noin puolitoista kuukautta.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 01.11.2011 klo 11:35

Heippa Ero_kesäk_2006
En todellakaan loukkaannu sanoista / kirjoituksista vaan niistä aina oppii
uutta asiaa ja erilaisia näkökantoja.
Voi kun tuo on niin tuttua toi lasten hoito.
Mulla yksi tuttu erosi väkivaltaisesta / alkoholistista puolisosta ja sen lapsi on ollut
meillä kylässä ja liikkeellä mukana ja on nyt tytön kanssa hyvät ystävät.
Ja aina sanottu kun apua tarvitsee niin heti ilmoittaa
Sinullekin olen sanonut ja sanon että kehitä itsellesi sellainen tukiverkko että on
ystäviä / kavereita niin aina joku auttaa ja saa apua eikä ikinä tarvitse olla yksin.
Hyvä kun sinullakin on toipuminen edennyt hyvin ja tee siitäkin juhlaa nautit siitä
kun päivä päivältä vahvistut.
Vastaan sinullekin aina mutta nyt on vähän töissä kiirettä niin pienellä viineellä
tuntuu hassulta kun olen monta viikkoa postikortteja kerännyt ja viellä kestää
sellaiset puolitoista kuukautta niin on kädet ja sormet kipeät mutta niin nautin
työnteosta että olen onnellinen.
Mutta se on hassua kun olen metsässä töissä niin ei ole kädet eikä sormet kipeät
vaan siellä elimistö vahvistuu ja saan hurjasti virtaa.
Parin viikon päästä onkin kahden päivän koulutuspäivät ja siellä on pääaiheena
parisuhde ja sen vahvuustekijät jne ne on tosi antoisia päiviä ja niistä oppii paljon
uutta asijaa niin sitten osaan ihmisiäkin neuvoa ja auttaa.
En kyllä kaipaa yhtään talvea minä olen kyllä kevät / kesä ihminen ja odottelen
ensi kevättä mulla on kevääksi haave jos saisin sen verran aikaan että
rekisteröisin kuormaauton ja kiertelisin muutamassa tutussa paikka kunnalla.
Sillon kun noin 20 vuotta sitten aloitin kauppahomman niin laitetiin poistomyynti
eri paikkakunnalle ja oltiin joku päivä ja vaihdetiin paikkakuntaa oli se ihan kivaa.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 04.11.2011 klo 15:29

Hei ero_kesäk_2006.

En ole minäkään talvi-ihmisiä. Nyt jo kauhistuttaa miten lumi kietoo vangiksi kotiin korkeiden nietosten keskelle ja ei saa lähdettyä ulos kun on niin kylmä. Kauppaankin saa pakottaa itsensä kun ei voi muutakaan. Ja lumityöt 🤕 Lasken vain kuukausia kun kevätaurinko alkaa lämmittää. Ajattelen että jos marraskuu jatkuisi näin leutona ja lumi tulisi myöhään niin ei ole kestettävä kuin muutama kuukausi.
On kyllä ollut hyvä kun ei ole vielä ollut kylmä. Olin juuri monta tuntia haravoimassa joten ikkunoiden pesu jää huomiseen.

Terkkuja kaikille teille 🙂🌻

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 06.11.2011 klo 09:58

Heippa teille kaikille, kengu, volvomies, nymphis ym.☺️❤️!
Kun on täältä poissa pari päivää niin heti jo ikävää pukkaa... ja on tultava katsomaan kuka on piipahtanut sivuilla.
On hirveän harmaata ja pimeetä vaikka kello on pian 10 su-aamuna, istun pimeässä, vain monitorin ruutu antaa valoa ja nautin itsekseni. Tytär on viikonloppuleirillä seurakunnan nuorten ja olo tuntuu kuin olisin seinään törmännyt. Tietysti puuhastelen aina tapani mukaan yökaudet, nytkin verhoja laittanut niin että JPK-tauti iskenyt (joka paikka kipee), heh...
Tässä sitä vaan talvea ootellaan vaikka ei innosta ajatus ja eikös ne oo luvanneet kovaa talvea joku, toivottavasti ei pidä paikkaansa. Olen itse ihastunut (asiasta kolmanteen) tähän Aale Tynnin runoon, josta saan voimaa odottaa sitä rakastamaani kevättä ja runosta tulee myös hyvä mieli, toivottavasti pidätte. Laitan sen yhteen pötköön ettei lopu palstatila, nauttikaa ken runosta pitää:
Jääriite on langennut vesiin. Meri (järvi) on kuin silkki raitainen, kalat pienet liikkuvat alla sen. Ne liikkuvat vilkkain evin ja pyrstöin värisevin. Ja ne katsovat pienin, pystyin päin, miten aurinko kylmästi kimmeltäin lumivaunuissa ajaa esiin. Oi suveen on paljon aikaa. Lumi tulee ensin ja pakkanen ja pimeät päivät myötä sen ja viimat tuiskusäiden ja ankara paino jäiden. Ja ne lähtevät kaikki, kun aika on. Suvipilliä soittaa vallaton ja rannat naurua raikaa. Jään alla jo nauraa salaa, sata iloista pientä kalaa.
Kaikkea hyvää meille kaikille täällä. Toivon mukaan aurinko vielä paistelee ja lämmintä riittäisi ennenkuin lumi tulee☺️❤️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 08.11.2011 klo 10:41

Heippa Ero_kesäk_2006
Joo eikö ole hassua olla yksin kotona.
Mutta tee siitä itsellesi juhlaa.
Itse olen ollut silloin yksin kotona kun eukko käy tytön kanssa lapsuuden kodissa.
Itse olen kevät / kesä ihminen ja se on upeeta aikaa sillon mulla on virtaa
ja kesällä on kiva puuhastella vaikka mitä.
Itse asiassa olen jo ensikesän suunnitelmissa.
Mutta on ollut upea syksy nytkin paistaa aurinko ja ajattele minä kävelen
vielläkin T- paita päällä.
On jännä mennä autoon aamusella kun on viileä mutta vähän kun ajaa niin auto
lämpenee niin siinä sitä vaan nakottaa.
Pakostakin talvi tulee mutta talvi tuntuu lyhemmältä ja menee nopeammin
ohi kun lumet tulee myöhemmin.
Sulla on hyviä kirjoituksia kirjoittele niistä on varmasti monelle apua.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 11.11.2011 klo 18:31

Hei ja kiitos volvomies 🙂!

Minusta on erittäin tärkeää ainakin antaa tukea hädässä olevalle ihmiselle, jos en muuta osaa. Hädässä olevalla ihmisellä tunteet ovat pinnassa ja järki jossain muualla, jolloin
ainakin jotain suuntaa-antavaa voi sanoa, mistä hakea apua, miten jatkaa, varsinkin nuoret mielellään kääntyvät vieraan ihmisen puoleen, ei vanhempien, kuten ehkä sinäkin olet huomannut ja aktiivinen tunnut olevan sinäkin !!! Hyvä sinä 🙂!
Olen sitä mieltä että aina kun yksikin ihminen tulee autetuksi niin siitä saa itsekin. Olen saanut itse apua joskus ja mielelläni panen hyvän kiertämään.

Kenguakin haluan tervehtiä ja toivon, että kerrot aina kun ehdit kuulumisiasi.

Nymphikselle myös terkut ja hyvät voinnit ja syksyn jatkot.

Jaksellaan kaikki taas☺️❤️

Käyttäjä kengu kirjoittanut 12.11.2011 klo 17:40

Hei kaikille!
Täällä arki taas pyörii koulun ja arkiaskareita lasten kanssa.Päivät menee niin nopeesti ettei perässä pysy.Jotain hyvääkin voin kertoa,että perheneuvolassa otettiin kyllä tosissaan jatkoa siis heidän taholtaan tiedossa.Muuten tietyt asiat etenee omalla painollaan.Onneksi uusia juttukavereita oon tuolta koulusta saanut.Tukiverkostoni muuten on aika nihkeetä ollut.En nyt oikeen ymmärrä mistä on kyse ja peiliinkin katsoisin jos vaan mulle sanottais mitä oon tehnyt.Onneksi kuitenkin en jää tuppisuuna olemaan ja jos oikeesti tarvitsen johonkin apuja niin kysyn.Naapureistakin saa tarvittaessa juttuseuraa tai jelppausta auton kanssa.Hämäläiset on vaan niin hitaita,mutta katsotaan jos itse on vaan puhelias kaippa nekin sit suunsa aukaisevat.
Ero_kesäk_2006 sulla tosiaan on mukavia kirjoituksia ja toipumisesi taitaa edetä hyvin.
Volvomiehelle arkikiiruiden kanssa jaksamisia.
Nymphis mukavia päiviä ja iloitse jokaisesta päivästä.
Joulu sieltä taas pian tulee ja sehän vietän kolmen lapseni kanssa.Toivottavasti saisin vaan lapsille pukin hommatuksi niin heidän joulunsa olisi pelastettu.Itse on osaa oikeen nauttia kun se on päivä siinä missä muutkin ja olemme siis keskenämme.olisi toisaalta kiva kun olisi ystäviä,läheisiä ympärillä mutta näillä mennään.
Nauttikaamme jokaisesta päivästä

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 14.11.2011 klo 17:16

Kiitos terkuista kaikille 🙂🌻

Minä olen kävellyt tänään kaupungissa viitisen tuntia joten liikuntaa on tullut enemmän kuin laki sallii 😉
Nyt on ihan vetelä olo. Kunto on huono. Huominen ainakin menee toipuessa niinkuin aina.
Miusta on ihanaa käydä jouluisissa kaupoissa ja katsella kaikkea kivaa vaikka ei ostaisikaan. Kaikki ei tykkää siitä että joulu tulee mutta miusta se on pieni valonpilkahdus pimeään talveen.
Jotenkin sitä pitää yrittää ottaa iloa irti siitä vähästä mitä talvi tarjoaa.
Kävin myös katsomassa yhtä kissanpentua. Oli niin valtavan suloinen ja ihanat pienet käpälät kun se vipelsi. En tiedä vielä tuleeko siitä minun kissani. Riippuu onko lemmikkitasoa, jos on niin tulee jos kasvattaja on samaa mieltä 😉
Täällä on vielä pakkanen pysytellyt pois mutta kohtahan se tulee, ei voi mitään.
Uhhh, aamulla pitäisi jaksaa mennä hammaslääkärille. Toivon ettei löydy korjattavaa kun laskuja on ihan liikaa muutenkin.

Nyt en jaksa enempää, pitää mennä laiskottelemaan.
Paljon terkkuja kaikille, jakselkaa.

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 19.11.2011 klo 19:28

kengu kirjoitti 12.11.2011 17:40
Joulu sieltä taas pian tulee ja sehän vietän kolmen lapseni kanssa.Toivottavasti saisin vaan lapsille pukin hommatuksi niin heidän joulunsa olisi pelastettu.Itse on osaa oikeen nauttia kun se on päivä siinä missä muutkin ja olemme siis keskenämme.olisi toisaalta kiva kun olisi ystäviä,läheisiä ympärillä mutta näillä mennään.
Nauttikaamme jokaisesta päivästä

Niin tulee se joulu. Odotan sitä joka vuosi vähän sekavin tuntein. En ole jouluihmisiä ollenkaan, sellaista pakollista joutavaa höpötystä, anteeksi joulun ystävät. Eron jälkeen joulu ei oikein ole tuntunut joululta. Tosin menemme äitini, tyttären ainoan elossa olevan isovanhemman luokse ihan perinteisesti ja siellä kuuntelemme mummin hössötystä, ei vaan ruokapöydässä vaan lahjojen pakkaamisessa ja jaossa. Jättäisin joulun väliin jos voisin mutta tyttären ja äitini vuoksi en voi sitä tehdä. En kyllä tiedä miten viettäisimme sen jos emme menisi äitini luokse. Silloin meitä olisi vain me kaksi, minä ja teini. Ehkä kutsuisin tyttären isän, eksän, meille joulun viettoon ainakin aattona, vaikka en sitä kovin haluaisi. Jouluisin olen kutsunut kaffelle/syömään. Osaa käyttäytyä nykyään ihan ihmisiksi, tosin teen aina tällaiset vain tyttären vuoksi eli silloin tällöin esim. tyttären syntymäpäivänä kutsun hänet kahville.
Onneksi, kengu, joulu on tänä vuonna suht lyhyt, ensi vuonna sen sijaan pidempi kun aatto on maanantaina, kauhistelen sitä jo etukäteen, on nääs karkausvuosikin.

Joulu tulee vaikkei haluttais. Yritetään kestää. Olen toipilaana kutonut yhtä ja toista langanpätkistä ja parit sukatkin (20 v jälkeen) opetellut tekemään. Nyt huovutan tossuja, en tiedä onnistuuko, tai siis vasta neulon niitä. Jos onnistun niin voisin tehdä joululahjoiksi, Huopanen-lankoja saa netistä edullisesti ainakin joitakin värejä:
https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=196154&langId=-11&parent_category_rn=20630&top_category=20623&selectedTopCategory=20537&selectedSecondLevel=20575&selectedThirdLevel=20623&categoryId=20630&searchMethod=
jos jotakuta kiinnostaa. Tuli nyt mentyä asiasta kolmanteen, lanka-asioihin. Olen ollut oikein hinkuna neulomiseen nyt toipilasaikana ja koko ajan pitää kehitellä uusia juttuja että jaksaa tätä yksitoikkoista arkea sairauslomalaisena. Tosin leikkauksen jälkitarkastusaika on nyt ohi ja sairausloma päättyy tämän kuun loppuun ja sitten taas paluu työjuttuihin, tosin pätkätyöläiseksi, kuten tähänkin saakka. Hyvin tässä jo kävellään ilman tukea ja särkylääkkeetkin ovat vähentyneet huomattavasti.

Tais tulla aikamoista sekamelskaa mun tarinastani, koettakaahan saada joku tolkku. Tänään olin pukkia katsomassa torilla ja paleli tosi paljon kun lunta sateli, siitä kai pääkin pyörälle meni 🙂. Terveiset volvomiehelle, nymphikselle ja vointeja sinulle kengu lastesi kanssa, laita viestiä kun aina jaksat ☺️❤️

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 21.11.2011 klo 12:17

Hei! Tiedoksi heti perään että tuossa linkissä olevassa lankakaupassa on tuo huopanen lopussa, joten ei kannata kysellä. Harmittaa oikein, kun olisin itse tykännyt tilata.
Niin, joulu tulee, odotetaan sitä ei ei. Jospa joku viisaampi keksisi (kymmenen pistettä ja papukaijamerkki hänelle) poistaa koko joulun tai tehdä sen vapaaehtoiseksi, ei taida onnistua ☹️! Kun on tiukkaa, yksinhuoltajuus ja kuluttava teini niin yhdistelmä ei ole paras mahdollinen. Eron myötä jäi velkatakauksetkin... mutta pakko uskoa, että valoa on siellä putken päässä jossain. Nyt kuitenkin toipuminen mennyt hyvin ja sairausloma loppumassa, huikeaa... Jaksamista kaikille teille täällä☺️❤️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 22.11.2011 klo 10:53

Heippa ero_kesäk_2006

Kirjoitinkin sinulle eilen pitkän viestin mutta ei se ole tänne tullut.
Joo se on tärkeätä että heikolla hetkellä on ihmisellä joku joka on tukena
neuvoo ja auttaa jne.
Silleen se elämä jatkuu ja päästään ongelmien yli.
Meillä on siinä suhteessa asiat hyvin että me pidetään koko perhe yhtä ja aina
jutellaan kaikista asioista ja lapsille sanonut että jos joku asia mietityttää tai
painaa mieltä niin heti tulla sanomaan.
Niin asioihin kyllä löytyy ratkaisu.
joo sieltä se joulu tulee mutta ei siitä kannata stressiä ottaa.
Itse asiassa minä odotan joulua se on hassua kun suljen liikkeen 24 päivä ja
lähden kotia niin on kylät, kaupungit, kadut ja tiet hiljasia vähän niin kuin suomi
pysähtyy.
Kuin myös joulu on oikeastaan ainut aika kun saan itsekkin rauhoittua ja olen kotona
perheen parissa.
Siitä sitten hiljakseen itseäni taas kuntoutan ja aina sunnuntaina perheen kanssa kävellään
ulkona luonnossa.
Kuin myös odotan joulu kinkkua.
Vastaan aina mutta mulla on jouluunasti vähän kiirettä mutta pienellä viiveellä.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 23.11.2011 klo 12:25

Heippa Kengu.
Hyvä kun olet päässyt elämässä eteenpäin ja hiljakseen mennään päivä
kerrallaan elämässä eteenpäin parempaan huomiseen.
Nyt vaan pitää katsoa elämää pidemmälle ajalle niin elämä varmasti järjestyy
kuin myös kun saat koulun käytyä niin sekin on iso askel eteenpäin
sitten hiljakseen työpaikan etsit ja taas elämä rullaa.
Huvittaa kun kuuntelen nyt radiota ja novaa niin kirjoittelin sinne sähköposti viestin
niin oma kirjoittamani sähköposti viesti luettiin radiossa.
Älä suotta ota joulusta mitään stressiä siinä se joulu menee omalla painolla.
Kuinkas sinä nyt olet jaksanut ??
Kuin myös kysyn sinulta ???
Onko elämäsi mennyt parempaan suuntaan siitä lähtien kun ekakerran kirjoiteltiin ???
Minä vaan haluaisin että olisit eläämääsi onnellinen ja nauttisit joka päivästä
Ja haluaisin sinulle kaikkea hyvää.
Vastaan sinulle aina mutta minulla on jouluun asti vähän kiirettä mutta pienellä
viiveellä vastaan.
Kaunista loppuvuotta sinulle

Käyttäjä kengu kirjoittanut 25.11.2011 klo 19:10

ero_kesä_2006 iso sympatia hali.Tiedän tuon tunteen,kun yrittää kituuttaa eteenpäin.Yritä jotain hyvää ajanvietettä jouluunkin saada,jos ei siten ahdistais niin paljon.Teet ihan oman näköisen siittä älä mene muiden mukana.Jos ymmärsit mitä ajan takaa.
Kiitos volvomies ihanasta kirjoituksestas.Kyllä asiat on huomattavasti paremmin kuin silloin ekalla kerralla.Silti en vieläkään osaa nauttia elämästä päivä kerrallaan.Otan turhia paineita organisoinnista.Nyt kun sain itselleni huippuvalmentajan niin tulee omaan elämääni täysin uutta sisältöä.Ilman kehonrakkenusta minä olisin pohjamudissa.Toivon,että raha ongelmani ei tule esteeksi tälle ☹️ Koulu on mielekästä osittain ja tykkään hallityöskentelystä todella paljon.Pojalleni tässä oli kiva päivä,kun sai miehen mukana olla hommissa.Tämä ihan naapurin avulias teko.Poika nautti ja on ollut siittä lähtien kiltti poika.Tämä sai vaan tajuaan tilanteen,että olisi kaikkien kannalta hieno asia löytää rinnalleni kunnollinen mies.Toisaalta näinkin on kyllä asiat hyvin,mutta...Olen iloinen siittä,ettei ole pakko osaan nauttia myös yksinolosta.Vai voiko minun tapauksessani yksin olosta puhua,kun arki pyörii 3 pienen kanssa ja sekä joka toinen viikonloppu 5 lapsen kanssa.Jonkin verran sentään saanut juttuseuraa niin sekin jo helpottaa.tällä hetkellä hyvillä fiiliksillä ja uskon joka päivä vahvistuvani kestämään tulevia takapakkeja yms.
jakselkaa kaikki hyvin tasapuolisesti 🙂

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 27.11.2011 klo 14:13

Heippa Kengu
Arvaa kun tulin itse niin onnelliseksi kun luin sinun kirjoituksesi.
olen niin onnellinen puolestasi kun olet mennyt elämässä eteenpäin.
muistaikseni kirjoitin sillon alussa että katsot elämää pidemmälle aikavälille
1-3 vuotta niin elämäsi selkiytyy ja järjestyy.
Nyt taas katsot 1 vuoden eteenpäin niin näet taas vuodenpäästä että elämä
menee paljon paremmin.
Ehdottomasti jatkat jumppaa niin siitä saat voimaa ja hyvän mielen.
Kuin myös hyvä kun olet koulussa sieltä kanssa tulee uutta inspistä ja
tietoa / taitoa elämään.
Joo aina pitää varautua heikkoihin hetkiin elämässä niitä tulee jokaiselle ihmiselle.
Muista rakentaa sitä tukiverkkoa että ikinä et ole etkä jää ongelmien kanssa yksin.
Vaikka on vaikeuksia niin aina kaikesta huolimatta ajatellaan asioita
positiivisesti.
Näin edetään elämässä hiljakseen askel kerrallaan niin näet että kaikki asiat
kyllä järjestyy ja elämä hymyilee.
Kaunista loppuvuotta sinulle