Miten saada viha itsestä järkävästi ulos

Miten saada viha itsestä järkävästi ulos

Käyttäjä kengu aloittanut aikaan 18.03.2011 klo 12:48 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä kengu kirjoittanut 18.03.2011 klo 12:48

Osa voi muistaakkin minut sykyltä,mutta lyhkäinne keertaus
Turvakodista muutin lasten kolme kappaletta uudella paikkakunnalle.Mies toi eropaperit turvakodin pihaan.Harkinta-aika on mennyt umpeen.Lasten tapaamiset eivät ole onnistuneet.24/7 ollut viimeisen puolen vuotta lasten kanssa.Satunaisia 1h viikossa oma-aika lukuunottamati.
Tunteet menee vuoristorataa ja rakkaus mieheen on ja pysyy.Sen vuoksi olen hmm halventanut itseäni ja toisen pyytäessä piparia niin sit ….
Saattoi mennä kk ettei toisesta kuulunut yhtään mitään ja lapsetkaan eivät nähneet isäänsä.Ex ajautu väärään seuraan ja syyhän on mun.Todennäköisesti on aika pitkään kuvioista pois.
en vaan ymmärrä,nyt kun vielä vois tavata lapsiaan ei halua.Kissan metsästys on mielekkäämpää.
Olen kovaa vauhtia katkeroitumassa.Sinnittelen kolmen lapsen kanssa ilman tukiverkostoo ja talouskin aika kovilla.
Minä en pysty osaa käsitellä mieheni tekoja laisinkaan.Ne ylittää kaikki mun käsitykset.Miten ihminen on niin julma henkisesti,Vielä hän halusi monta lastan ja olisi vielä -09 kesänä nuorimmaisen ollessa pari kk halunnut neljännen.Miks halus lapsia jos ei kerran rakastanut mua.
Järki ymmärtää asiat,mutta tunteet ei.
Yksinäisyys ja aikuiskontaktin puute vaivaa.
Lapset ovat parempaan suuntaan ja silti minäkin.Voimavaroja löytyy vaikka välillä tuntuu ettei jaksa.
Mä en halua katkeroitua
Ärsyttää kun mies saa valita huvittaako lapset vai ei.Miehen elvistely rahan käytöllään on loukkaavaa.Kela maksaa elatustuen,vaikka ….
Lapsiani en kadu ja he ovat elämäni rikkaus.
Haluaisin hyviä asioita itselleni,mutta miten….

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 14.09.2011 klo 15:12

Heippa Ero_kesäk_2006
Joo kyllä maalla on mukavaa ( on niitä huonojakin päiviä ) mutta olen asunut
koko ikäni maalla ja se on minun paikkani ja siellä olen onnellinen.
Kuin myös kyllä maalla autetaan toisia ja huolta pidetään mutta on täälläkin
muuttunut elämä kummasti jos muistelen kun oli vuonna 92 navetta palo ja oli
moni naapuri auttamassa talkoilla että saai asiat jollakin lailla kuntoon niin enää
se ei onnistu ei ole yksin kertaisesti ihmisiä niin on autioitunut maaseutu ja kun
ajattelee viellä 5- 10 vuotta eteenpäin niin on muutos hurja.
tosin mulla on monta ammattia kun olen kaupassa töissä niin siellä saa olla ihmisten
kanssa tekemisissä ja vastapainoksi kun olen metsässä töissä niin saa olla omissa
oloissaan niin sekin on hurjan kivaa sama kun traktorilla teen töitä niin se on kanssa upeata.
Nyt viikon päästä on koulutus päivät ja siellä nähdään taas toisia ihmisiä oltiin viimeksi
keväällä ja ne on todella antoisia päiviä ja siitä kahden viikon päästä on kahden
päivän koulutus päivä niin on aiheena parisuhde ja siihen vaikuttavat tekijät
niin kaikista niistä oppii hurjasti ja sitten on kiva ihmisiä auttaa ja neuvoa.
Joo tiedän suunnilleen miten edetään kun on ollut selkäleikkauksessa yhdellä tutulla
oli selkäleikkaus ja saa ja pitääkin olla varovainen että paranee eikä tee
mitään hallaa itselleen.
Joo minä olen todella pahoillani sinun puolestasi kun olet ollut narsistin uhrina niin
pitkän aikaa mutta siitä olen sinun puolestasi onnellinen että hiljakseen olet päässyt
siitä asiasta yli ja hiljakseen silläkin saralla etenet parempaa huomista rakentaen.
Sen katsot että kukaan ihminen ei tee enää sinulle mitään pahaa tai harmia.!!!
Sitä minä monesti itsekseni olen pohtinut / miettinyt että miksi toinen puoliso
tekee toisen elämästä helvetin kun se pitäisi mennä niin että toista rakastaa ja
kunnioittaa ja yhdessä eteenpäin mennään.
Mutta minä en voi maalais järjellä ajatella.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 14.09.2011 klo 15:33

Heippa Kengu
Joo mut vaikka on opiskelu toverit miehiä niin kyllä viellä juttuun tuutte
ja hyvä kun on tauoilla saat jutella taas naisten kanssa onhan se
rikkaus kun on kumpaakin sukupuolta.
Muistan kun olin armeejassa 85 / 86 niin siinä heti kyllä oman ryhmän
kanssa tutustuttiin ja minulla oli todella helpot hommat kun olin armeejassa
traktori kuskina olisi vaikka millaista juttua vaikka kirjan kirjoitas.
joo ehdottomasti harrastuksia pitää jokaisella ihmisellä olla ja siitä
varmasti saat voimaa ja uutta inspistä elämään.
Mutta muista huolehtia omasta hyvin voinnista ja jaksamisesta
Tee arjesta juhlaa ihan pikku asioilla.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 17.09.2011 klo 21:31

Hei kaikki ihanat ihmiset jotka olette minulle laittaneet terkkuja ☺️❤️

Olen vähän huonossa voinnissa ollut enkä ole jaksanut kirjoittaa just mitään tänne. Pää on tyhjä ajatuksista...
Kirjoitatte tuosta maalla asumisesta ja asumisesta muuten vain. Olen aina haavellut maalla asumisesta tai ainakin viimeiset vuoden kovasti. Siitä omasta mökistä uneksin yhä, lieneekö ikuisesti saavuttamattomissa 😟 Minä en juuri jaksa olla naapurien kanssa tekemisissä kun niin haluaisin heistä lopullisesti eroon. Ahdistaa niin hirveästi kun pitää asua tuon naapurin kanssa.
Joskus ennen, kun lapset oli pieniä, oli hyväkin asua naapurien keskellä koska lapsilla riitti kavereita.
Tässä talossa ei kukaan välitä hoitaa edes pihatöitä ja minä olen ollut taloyhtiön ilmainen piha-alueiden hoitaja toistakymmentä vuotta. Niin vain katselen asuntoilmoituksia ja uusiakin taloja...

Nyt en jaksa enempää, lueskelen noita viestejänne ja yritän raapustaa jotain myöhemmin. Kaikille teille hyvää vointia ja jakselkaa 🙂🌻

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 21.09.2011 klo 11:04

Heippa Nymphalis Antiopa
Joo etene elämässäsi kykyjesi vointisi ja jaksamisesi mukaan.
Maalla on kyllä kivaa ja koko ikäni olen asunut.
Mutta tietyllä lailla täytyy olla tuhat taitur ja on se rankempaa verrattuna
kaupunki asumiseen.
Mutta minun paikka on maalla.
Mutta olisiko sinulle mahdollista että kävisit vaikka esim kansalaisopistossa
sieltä saisit varmasti inspistä ja näkisi ihmisiä. ( eukko on myös kauppaalalla ja käy
kansalaisopistossa venäjän kielen kurssia ja sanoi että on kivaa ) sillä
ihminen ei saisi jäädä yksin.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä Nymphalis Antiopa kirjoittanut 21.09.2011 klo 17:20

Hei volvomies.
Ei minusta ole menemään kansalaisopistoon kun en kestä ketään lähelläni. Eikä täällä ole mitään kiinnostavia kurssejakaan.
Minä kun olen sellainen että minut on luotu olemaan yksin. Eikä kukaan halua minua seuraansa. Se toistuu joka ryhmässä tai joukossa missä olen. Olen se jonka ympäriltä tuolit viedään ja jonka nimi ei mieleen jää.
Olisi niin kiva kun joskus voisi sanoa jotain positiivista. Ei kai tällaista mustaa mielialaa kukaan kestäkään.

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 22.09.2011 klo 11:26

Heippa nymphalis antiopa
Minä kunnioitan aina toisen ajatuksia ja näkemyksiä niin myös sinun
Mutta edelleen kyllä sanon että se on pahin virhe kun ihminen jää
yksin kotia neljän seinän sisälle.
Sillon äkkiä erakoituu ja vieraantuu ihmisistä ja aina on vaikeampi lähteä
ihmisten ilmoille.
Meillä jokaisella ihmisellä on heikkoutemme ja vahvuutemme
Kuin myös hyvät ja huonot puolet.
Eikä kannata välittää jos joku sanoo pahasti tai yrittää loukata sellaiset
jutut kannattaa jättää omaan arvoonsa.
mietippä joku hyvä harrastus itsellesi ???
Pyri ajattelemaan aina positiivisesti sillä sekin auttaa kummasti.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä kengu kirjoittanut 24.09.2011 klo 07:28

Hei kaikille!
nettipimennossa hetken aikaa ja taas täällä.Nymphis ei kannata jäädä liian yksin,vaikka välillä kaipaakin omaa rauhaa.Pitkällä tähtäimellä on parempi olla muutama läheinen ja hieman sosiaalista elämää.tämä siis ihan ystävällisessä mielessä kirjoitettu.Jaksamisia sulle kovasti.
Koulua takana kaksi viikkoa ja onhan noista miehistä saanut juttukaveria harjoittelun/taukojen aikoina.Sain jopa kouluttajalta kehuja osallistumisaktiivisuudestani.Suurin osa porukasta kun on ollut poissa.Raskaita päiviä on ja uni tulee aikaisin illasta.Muuten arki menee kohtuu loistavasti.Lapsilla on ollut hieman liian paljon känkkäränkkää ja siihen vaikuttaa muutama asia.Joihin ei sinällään itse voi vaikuttaa ☹️ 4v oli päiväkodissa todennutkin,ettei hänellä ole isää.Oli ollut puhetta ketkä poikaa rakastavat,niin surullista kun poika sen itse tajuaa.Yrittänyt häntäkin tsempata,että ottaa rakkauden niiltä jotka sitä antaa.Eikä haikaile sellaisilta joilta sitä ei saa.Minullakin hieman tämä erakko jakso jatkuu,etten noihin lasten kumeihin ole itse pitänyt yhteyttä.Saisivat hekin välillä olla tänne päin yhteyksissä.En minä ihan yksin kuitenkaan ole jäänyt.Tänne ja sit eräälle henkilölle netin kautta ollut kuitenkin yhteyksissä.
Ero_kesäk_2006 mites on liikkuminen alkanut sujuun?
volvomies voimia ja mukavia syksyisiä päiviä.

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 24.09.2011 klo 16:58

Hei Kengu ja kiva kuulla kuulumisiasi 🙂!
Ikäviähän nuo lasten kommentit ovat mutta toisaalta parempi että erotaan kun he ovat vielä pieniä, isompana ongelmat ovat isompia, näin ainakin meillä. Tyttärelle otti kovimme kun erosin, mutta en voinut hänen takiaan jatkaa vaikka syyllisyyttä tunsinkin ja tunnen kai vieläkin. Lasten takia ero on aina rankka kun eivät ymmärrä, ehkä sitten aikuisena asian tajuavat ja ymmärtävät miten rankkaa äidillä on ollut yksin monen lapsen kanssa. Olet tosi positiivinen ihminen Kengu.
Kiitos kysymästä Kengu, tässä porskutellaan välillä pitkiäkin lenkkejä ja sitten taas pitää huilata kun tulee ylirasituttua, keskitien kun löytäisi. Vesijuoksu maistuu niin hyvälle että altaasta en malttais pois ollakaan... mutku...
Päivä kerrallaan, Kengu, volvomies, Nymphis ja muut täällä kirjoittajat. Jaksellaan taas 🙂

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 25.09.2011 klo 20:44

Heippa Kengu
Joo juttele lapsellesi ihan kaikista asioista mikä askarruttaa lastasi sillä lapsi
kyllä ymmärtää asioita.
Kysy esim.
Miten olet jaksanut ???
Mitä sinulle kuuluu ???
Niin ihminen yleensä rupeaa asioita kertomaan.
Se on varmaa että koulussa tutustut uusiin ihmisiin vaikka alussa voi tuntua
että ei tästä mitään tule.
On kiva välillä olla yksinkin tänään kun heräsin aamulla niin läksin metsään
ja siellä oli kiva työskennellä ja iltapäivällä tulin kotia niintein tavallisia
pihatöitä.
Maanantaina onkin koulutuspäivä niin siellä taas nähdään oma porukka niin on kiva
jutella kuulumisia ja varmasti taas oppii uusia asioita.
näin tehdään arjesta juhlaa.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 01.10.2011 klo 08:46

volvomies kirjoitti 25.9.2011 20:44
näin tehdään arjesta juhlaa.
Kaunista syksyä sinulle

Sitä se tämä meidän arki, se juhlan löytäminen on joskus helpompaa joskus vaikeampaa, mutta tuo toteamus on mielestäni todella hyvä, volvomies.
Teinin kanssa elämä on sanan varsinaisessa mielessä tätä. Kun kuulet olevasi vaikka mikä, niin siinä välillä itku tulee, mutta toisaalta on ymmärrettävä että hormoonit siellä vain hyrrää lapsen sisällä. Sanotaan tuostakin murrosiästä että on rankempi kuin vaihdevuodet, ei siis oo helppoa nuorillakaan.
Mutta nämä kuulaat, aurinkoiset syyspäivät ovat myös niitä arvokkaita, melkein on pakko mennä ulos, kun ei tiedä koska sateet alkavat.
Kengulle, nymphikselle, volvomiehelle ja kaikille täällä oikein hienoa syksyä ja jaksamista arjessa. Olen nyt opiskellut tämän toipumisen lomassa ja tehnyt käsitöitä niin että huomaan tulevani tänne harvemmin, ajatuksissani kuitenkin ootte
🙂👍 ja mielelläni luen kuulumisianne. Kengulle tsemppiä opiskeluun ja lasten kanssa touhuiluun, olen hengessä mukana. Kaikki lapset ja nuoret ovat lähellä sydäntäni, niin viattomia ja suloisia kaikki ☺️❤️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 01.10.2011 klo 13:26

Heippa Ero_kesäk_2006
Joo elämän onni koostuu pienistä asioista.
Nytkin nautin kun alkoi lokakuu niin edelleen liikun T- paidassa olisi vaan syksy
tälläinen vaikka jouluun asti.
Tulikin taas alkuviikosta paljon kortteja myyntiin niin on sama kortti nyt käsissä
missä on hyvä lause. KUN ILOITSET PIENISTÄ ASIOISTA VOI ILOITA USEIN
ei voi paremmin sanoa.
Maanantaina tulee mulle uudet joulukortit ja niitä sitten laittelen myyntiin en tiedä
miten voi olla postikortista onnellinen mutta olen ollut postikorttialalla
noin 20 vuotta mutta aina kun tulee uusia malleja niin tulee onnellinen olo.
Tänään aamulla tulin taas onnelliseksi kun yksi ihminen soitti mulle ja sanoi että
arvaa paljonko saan veronpalautusta ( tein sen ihmisen veroilmoituksen keväällä )
tuli verotuspäätös keväällä että saa noin 700 e takaisin. mutta sitten siitä
puuttui kilometrikorvaukset, työhuonevähennykset, liton maksut, työvaatemenot,
puhelinkulut jne verottajahan ei tiedä niitä eikä saa jos ei itse muista korjata
niin sanoin että tiedän suunnilleen että saat yli 1500 e niin sanoi että saa
1800 e.
Niin sanoin että olen tosi onnellinen puolestasi ja muistutin taas että laita kaikki kuitit
talteen niistä on hyötyä.
mut kysyi minulta että mitä maksaa kun tein niin hyvän työn niin sanoin että en todellakaan
ota mitään palkkaa mutta kun halusi korvata pakolla.
Niin sanoin että tuo 4 pullon paketti coka colaa kun saat joulukuussa veronpalautuksen
nyt minulle on jo tulossa yhteensä 16 coka cola pulloa kun olen monen veroilmoituksen
täyttänyt.
Onneksi serkku neuvoi mulle maatalousveroilmoituksen teon ja kun tein eka veroilmoituksen
niin olin 10-12 vuotias eli 70 luvun loppupuolelta asti muistan asiat.
Mut on mulla paljon ihmeellisyyksiä mietippä miten on mahdollista että vaikka olen 45 vuotias
niin miten on mahdollista että on autokortti melkein ollut 30 vuotta = sain ajokortin
poikkeusluvalla 17 vuotijaana.
Olin maanantaina koulutuspäivä ja siellä kanssa puhuttiin lapsista / teineistä
niin lapsille vaan jutella rauhallisesti asioista , kannattaa kysellä
Mitä sinulle kuuluu
miten olet voinut
miten sinä olet jaksanut
pelottaako aikuistuminen jne
kuin myös kannattaa opettaa milloin pitää pyytää anteeksi jne
Kannattaa tehdä yhdessä siivousta, ruokaa, liikkua luonnossa jne ( se yhdistää kummasti )
Juteltiin myös parisuhteesta ja miten tärkeätä olisi että esim puoliso sanoisi joskus esim
kiitos, minä rakastan sinua, olet tärkeä jne
pikku asioita ja tärkeitä mutta monelta unohtuu.
Nyt marraskuun puolessa välissä onkin kahden päivän koulutuspäivät ja siinä on
pääteemana parisuhteen kantava voima ne koulutuspäivät on hyödyllisiä
ja niistä oppii paljon.
No nyt pitää lopettaa voisin kirjoitella asioista vaikka kirjan.
Mutta kuunteleppa yö yhtyeen laulu kiitos ja kunnia on massiivinen laulu
ja löytyy esim jou tubesta.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 02.10.2011 klo 17:39

Hei volvomies!
En lakkaa ikinä ihmettelemästä sinun energiaasi, se suorastaan pursuu tänne asti rivien välistä😀 ja kun sitä auttamishaluaa riittää joka suuntaan vielä sekin...
Tosin pidän itsekin tuosta yö-yhtyeestä, mutta Lindholm taitaa olla vähän siviilissä sellainen leuhka kaveri, sellaisesta en pidä.... mutta laulaa se osaa...
Oon itte 10 v vanhempi sinua ja elämänkokemusta myös vaikka muille jakaa. Olen muuttanut itsekseni sekä perheen kanssa, en edes muista kuinka monta kertaa. Pisin jakso se pk-seudulla asuminen, 13 v, jossa viihdyin. Olen sellainen että viihdyn missä vaan missä on ystäviä, ei se paikkaa katso. Jos tyttäreni ei olisi kiinni nykyisessä kaupungissa kavereiden vuoksi en varmaan olisi täällä vaan työn perässä lähtenyt heti eron jälkeen, mutta minkäs mahat. En voi tehdä asioita vastoin hänen tahtoaan.
Olen täälläkin yrittänyt käväistä nuorten puolella ja tyttäreni kanssa käydään keskustelua monesti ennenkuin vastaan, kysyn hänen kantaansa. Huomaan että ollaan sinun kanssasi joskus eri mieltäkin, heh... Minua harmittaa nuorten sopeutumattomuus, ahdistuneisuus ja niistä seuraavat ilmiöt enkä niitä haluaisi kenellekään, varsinkin kun olen itse elänyt ahdistuneena niin kauan ja lopulta panikoinut kun en saanut ensin apua, mutta nyt elämä ihmeen seesteistä ja nautin siitä todella. Olen löytänyt opiskelun josta pidän, tosin on pienimuotoista ja sivutoimista mutta sairauslomalla virikkeet ovat vähissä ja tämä ei näköjään ihan heti lopu kun kivut aika ajoin muistuttavat olemassaolostaan niin että on pitänyt taas ottaa kipulääkkeitä käyttöön kun tulee touhuttua liikaa. Pitäisi vaan olla ja tehdä pikkulenkkejä päivittäin mutku...
Elämä kuitenkin hymyilee ihan tyydyttävästi, enempää en edes toivo nyt juuri. Enkä pane pahakseni jos löydän jonkun kivan ystävän rinnalleni joskus, ei sinulla ois tiedossa 😉?
Kaikkea hyvää syksyysi ja elämääsi, muistathan myös itseä muiden ohella. Olen iloinen että elämäsi on harmonista ihastuttavan vaimosi rinnalla ☺️❤️☺️

Käyttäjä volvomies kirjoittanut 03.10.2011 klo 15:57

Heippa Ero_kesäk_2006
Joo olen auttanut ihmisiä noin 20 vuotta ja itseasiassa juontaa juurensa
jo 80 luvulle jolloin maalla autettiin toinen toisiamme.
Mutta pidän kauppaa ja siellä ihmiset on oppinut minut tuntemaan niin ne kertoo
elämänsä murheet ja niihin sitten yritetään ratkaisut keksiä ja se jo auttaa kun
ihminen voi murheita kertoa se helpottaa elämää.
Tänäänkin yksi asiakas kävi kertomassa kun oli vuosi sitten ollut lonkkaleikkauksessa
niin ennen leikkausta ei oikein päässyt liikkumaan mutta nyt menee kuin nuoret ihmiset
ja näytti mulle päiväkirjasta miten paljon on kävellyt ja pyörällä ajanut.
Se on tärkeätä että ei ikinä jää neljän seinän sisälle sohvalle makamaan.
Olen varmaan kertonut kun minulla on elämässä ollut vaikeata ja minua on autettu ja
nyt kun olen vahva ihminen niin nyt maksan laskut ja aina autan vaikeuksissa olevia
ihmisiä ja autan elämän loppuun saakka.
Voin sanoa sinulle ihan suoraan että välillä tekee tiukkaa ja on vaikeita tilanteita
mutta sen tiedän että elämä kyllä järjestyy mutta kun ihmisellä on vaikeata niin silloin
ihmisellä pitää olla joku joka auttaa jos ei ole ketään niin etsii vaikka nohevan tukihenkilön
niin se auttaa eikä se maksa mitään.
Joo elämän koulu on hyvä koulu ja sinullekin toivon että autat lähimmäisiä ihmisiä ja
kun sinulla on kanssa hurjasti elämänkokemusta.
Mutta jo sillä autat kun kirjoitat näille palstoille.
Se on luonnollista että ollaan asioista eri mieltä ja jokaisella on oma näkokanta
mutta se on elämän rikkaus siitä jokainen saa uutta idistä.
Hiljakseen etenet päivä kerrallaan parempaan päivään ja on niitä heikkojakin hetkijä
elämässä mutta niistäkin selvitään ja mennään elämässä eteenpäin.
Silmät vaan pidät auki niin löydät varmasti puolison itsellesi ( eikä varmaan tarvitse muistuttaa
millainen ihminen kannattaa kaukaa kiertää ) kun minäkin olen löytänyt niin sinäkin löydät.
Eilen oli hauska päivä kun olin lahdessa työasioissa ja laatikoita nosteltiin niin kumarruin
niin kuului rusahdus niin housun saumat repesi ja takaa oli enää vyön paksuinen kaistale
joka piti housut jalassa mutta ei ole ikinä ennen sattunut mutta pitää tästälähtien pitää
varahousut mukana varsinkin sunnuntaina.
Aamulla laitoin uudet joulukortti mallit kaupan seinälle nyt on myynnissä noin 300 erilaista
eukolla on keskiviikko vapaata niin laittaa uudet mallit nettiin myyntiin mutta nettiin ei
laiteta kuin 100 erilaista.
postikortti on upea ja silläkin alalla olen ollut noin 20 vuotta ja laitan ihmisille paljon
kortteja ja kuin myös saan paljon kortteja niin siitä tulee onnelliseksi.
Niin sanon suoraan ( ei ole tarkoitus kehua eikä mieltä pahoittaa ) että mulla on liijan hyvä
vaimo ja se on minun vahvuus en yksin olisi yhtään mitään nyt on menossa 18 yhteinen
vuosi ja me ollaan hurjan onnellisia ei voisi paremmin mennä.
Sellaista parisuhdetta minä toivoisin jokaiselle.
Kaunista syksyä sinulle

Käyttäjä kengu kirjoittanut 08.10.2011 klo 13:26

Syksy on saapunut ja pienoinen väsymys sen kera.Rankkaa tavallaan,kun työharjoittelujakso menossa.Pitkiä päiviä ja mulla sekä mulla ja lapsilla.Oon napsassut vähän silti kuntosaliaikaa töitten jälkeen.Nyt kun esikoinen tuli niin hyödynsin hänen läsnäoloaan.
Muutto olis kahen viikon päästä ja se tuottaa päänvaivaa.en muista olenko maininnut,että peruskorjauksen ajaks joudumme muuttamaan pois.
Pari palaveriä on myös tässä kuussa ja toivottavasti ne on hyödyllisiä.Tukiperhettä ei edes haeta mulle ☹️ joten näillä eväillä mennään.
Nyt on alkanut kaipaan ihan oikeesti sitä toista ihmistä rinnalleen.Varsinkin lukiessani volvomiehen ihanaa parisuhdetta.Tuollaisen kun kohdalleen vielä saisi.Kolmas kerta toden sanoo eiks vain 😉 En ole vielä toivoani menettänyt,ettenkä kerran saisi kokea kunnollisen parisuhteen.Pientä epäröintiä vaan on jo ilmassa.Miten minä mitään pystyn tekeen asian eteen lasten ollessa aina läsnä.
Tein minä myös päätöksen,ettei minusta ole viemään lapsia tapaamisiin.Se toivottavasti ratkeaa noissa palavereissä,että miten ne toimis.Mulla ei ole voimavaroja moiseen ja ei tee hyväksi mulle tavata ex:ää.
Ero_kesäk_2006 jaksamisa kovasti
Volvomiehelle myös mukavaa syksyä.

Käyttäjä ero_kesäk_2006 kirjoittanut 10.10.2011 klo 10:43

Hei kengu🙂!
Paljon on sinulla menossa yhtäaikaa, työharjoittelu, kuntoilu, tukiperhemiettimiset, väliaikainen muutto, tapaamisasiat, ihmisen ikävä.... Olen huomannut itsestä samaa, että kun on monta rautaa tulessa niin kaipaan toista ihmistä rinnalleni entistä enemmän. Se vaan on vaikeaa kun on kotona lapsia. Minulta on jäänyt toisen ihmisen hakeminen väliin sillä koen että jo toiseen tutustuminen vie suunnattoman paljon energiaa ja vaatii kotoa poissaoloa liian paljon. Siihen kaikki sitten lopahtaan. Olen odottanut kuin kuuta nousevaa, että se oikea kävelisi vastaan mutta niinhän ei varmasti tapahdu joten oottelen aikaa tulevaa kun tytär on enemmän poissa ja voisin ehkä käydä jossain viihteelläkin, muualla kai ei toista sukupuolta juuri tapaa. Edellisen pitkän seurustelukumppanini (ennen avioitumista) tapasin tosin etälukiossa ja suhde kesti tosi pitkään mutta avioon en koskaan mennyt hänen kanssaan. Aikaa palaa kohtuuttomasti kun olen minäkin 5-kymmentä ylittänyt mutta jotenkin vaan hyväksyn tilanteen ja välillä kapinoin ja olen tyytymätön itseeni. Yritän saada aikani (sairauslomalla entistä vaikeampaa) kulumaan jotenkin ja vähällä rahalla ostaa kirppareilta jotain itselleni sekä tehdä pieniä matkoja, kunhan jotain vaihtelua edes.
Toivon sinulle kengu kivoja ihmisiä ympärillesi. Ei se oikea etsimällä löydy vaan yllättäen, tähän minä ainakin uskon.
Ikävää tuo sinun muuttosi vaikkakin vain väliaikaisesti, aina rankkoja hommia. Saathan apua siihen jostain?
Tekemistä, tekemistä ja tekemistä ja pois kotoa välillä jos mahdollista. Tätä hoen itsellenikin usein kun ei välillä huvita mikään. Liikunta on kyllä parhaita tekemisiä, vesijuoksu on mulle must ja pidän siitä.
Jaksamista muuton yli ja tapaamisasioiden selkiintymistä. Tiedätkö aina ei tarvi jaksaakaan. Minulla tällaista toipumiseen liittyvää väsymystä ja aattelen että mitä sitten, huominen on parempi kuitenkin. Terkut myös volvomiehelle ja nymphikselle ja muille täällä 😍