Miten pääsen yli vihan tunteesta ja pystyn antamaan anteeksi?
Olen joutunut kestämään mieheni raivareita jo pitkään.Hänellä on entiseen elämäänsä paljon vihaa ja purkaa niitä meidän suhteessamme.Olen yrittänyt auttaa häntä näkemään itsensä parempana ihmisenä.Exänsä pahojen tekojen takia mieheni itsetunto on nollissa.Mieheni ei siedä pienintäkään huomautusta mistään asiasta ja saa raivareita ihan olemattomista,kuten esim.kun siivoan hänen vaatteitaan pyykkiin jne..Exänsä petti häntä ja nyt mieheni jollain tavalla kostaa minulle sen kaiken.Mieheni flirttailee toisille naisille ja kehuskelee heitä minun aikanani.Ystäväni rintojen kokoa hän ylisti suureen ääneen omissa häissämme ja illan lopuksi alkoi puristella toisen ystäväni takapuolta.Viime viikonloppuna,kun harvoin missään käymme,ravintolan tiskillä kehuskeli yhtä tuttuani tiukaksi paketiksi,joka kelpaa tavalliselle työmiehellekkin..En todella tykkää tuollaisesta.Olen itsestäni huolehtiva nainen,ylipainoinen,mutta ihan sievä ja tiedän,että mieheni pitää minusta.Mutta miksi hän tekee tuollaista?Hän haukkui minut lehmäksi,joka loukkasi minua pahasti.Hän pilasi kauniin päivämme,hääpäiväni ja en pääse tapahtuneesta yli.Minulle on alkanut tulla vihan tunteita häntä kohtaan ja vaikka kuinka yritän,en pysty unohtamaan loukkaavia asioita.En ole nukkunut aikoihin ja se vähä mitä nukun,näen painajaisia miehestäni..Aikani kuuntelin ja katselin hänen touhujaan.Nyt en pysty enää hillitsemään itseäni vaan saan ihan kamalia raivareita itsekkin ja vihaan miestäni.En halua häntä viereeni nukkumaan ja läheisyys tuntuu vastenmieliseltä.Auttakaa,mitä voin tehdä.Olen loppu..