miten pääsen vapaaksi??
oon 26 ja 4 vuotta elänyt helvetissä. Mieheni on mustasukkainen ja vainoharhainen ja minä saan joka päivä siitä kärsiä. Asumme yhdessä. Jo parisuhteen alussa näkyi merkkejä mustasukkaisuudesta, mutta laitoin sen alkuvaiheen piikkiin. se on kuitenkin jatkunut ja jatkunut. Ensiksi tuli henkinen väkivalta ja sitten myös fyysinen. Aina kun käyn ulkona ystävieni kanssa, odottaa hän vihaisena kotona ja keksii minkä tahansa syyn, jolla syyttää minua. Aamulla herään mustelmilla ja kämppä hajalla. Enää en siis juurikaan missään käy, jotta välttäisin kyseiset asiat. Mieheni kokee olevansa oikeutettu tekemään niin, sillä olen hänen mielestään joko tullut liian myöhään kotiin tai en ole soittanut tarpeeksi usein ja kertonut missä olen ja kenen kanssa. Itse hän käy milloin huvittaa ja on välillä myös yötä pois kavereidensa kanssa.
Minun elämäni menee hänen mielialojensa mukaan. Kun hän on vihainen ja kiukkuinen niin minä olen hiljaa ja mahdollisimman myötämielinen ja kun hän on hyvällä mielellä niin minulla on onnenpäivät. Näitä päiviä ei ole usein. Hän arvostelee minua ja entistä elämääni koko ajan. Hän haukkuu ystäväni ja perheeni. Hän luulee minulla olevan suhde kaikkiin hänen kavereihinsa ja naapureihimme. Jos tulen kotiin samoihin aikoihin kuin joku naapurini niin olen tullut hänen kanssaan. Kun hän on ulkona kavereidensa kanssa hän haukkuu minut puhelimessa ja tulee yöllä kotiin jatkamaan haukkumista. aamulla hän ei muista mitään. Joskus hän on hauska ja mukava oma itsensä mutta tunteeni häntä kohtaan ovat täysin kadonneet haluaisin vain oman elämäni takaisin. En uskalla sanoa hänelle että haluan erota, koska pelkään hänen käyvän käsiksi tai hajottavan jotain. Yritän vain käyttäytyä mahdollisimman viileästi häntä kohtaa, jotta hän itse jättäisi minut ja lähtisi. Sisimmissäni toivoisin hänen tapaavan jonkun muun niin pääsisin hänestä eroon. Antakaa neuvoja mitä tehdä? olen niin umpikujassa.😯🗯️