Miten mies selviää petetyksi tulemisesta?
Petetyt naiset ovat kirjoittaneet monia viestejä tänne. Tässä vähän toisenlainen viesti yhdeltä naiselta.
Minä olen se paha nainen, joka petti miestään joitakin vuosia sitten. Kadun, olen sitoutunut tähän parisuhteeseen. Miehen on paha olla edelleen, hän kelaa menneitä. Minä en tietenkään osaa selittää kaikkea, miksi tein mitä tein. Sen osaan sanoa, että kadun, kadun niin kovasti, että välillä rintaa ahdistaa. Ja tekisin mitä tahansa jos voisin elää uusiksi nuo typerät käytöksen ajat.
Itse olen päässyt sillä tavalla yli, että asia ei ole mielessäni päivittäin. Jotkut tilanteet tuovat muistoja mieleen, jolloin tuntuu, että haluaisin liukua pois. Puistattaa.
Tuntuu, että parisuhteemme on jumissa. On vaikea tehdä päätöksiä esim. asuntoasioissa, kun hän on kahden vaiheilla, luottaako vai eikö luota. Välillä hän haluaa erota, suurimman osan ajasta olemme kuitenkin sopuisia, läheisiä.
Mutta, miten autan miestäni pääsemään yli tästä? Hän ei halua mennä pariterapiaan tms. eikä hän lue kirjoja. En minäkään jaksa loputtomiin tukea toista.