Miten miehen tunteita pitäisi ymmärtää?
Mistä tiedän onko miehen tunteet muuttuneet vai onko meidän parisuhde vain saavuttanut tietyn tason? Ollaan oltu yhdessä melkein kymmenen vuotta ja kihloissa ollaan, mutta viime kuukausina jokin on muuttunut. Hän on aina ollut se joka enenmmän sanoo rakastavansa mua, mutta viime aikoina ei juurikaan sano sitä, suutelee kun tulee ja lähtee, muttei mitään muuta. Ja tuntuu siltä, että kun yritän häntä halata niin nopeasti kiemurtelee pois… Uuden työpaikan myötä tullut uusia ystäviä, joiden kanssa viettää nyt paljon aikaa ja kotona kun on on puhelin kädessä melkein koko ajan. Myös semmoisia pieniä asioita, kuten esim. että miten hän vastaa minulle ja miten hän käyttäytyy tietyissä tilanteissa on muuttunut, vähän kun olisi närkästynyt mulle. Välillä vain tuntuu että hän ei piittaa mielipiteestäni vaan tekee mitä itse haluaa. Ennen ollut hyvin herkkä ihminen, muttei enää, nykyään tuntuu välillä että hänestä on tullut jotenkin kylmä eikä ollenkaan sympaattinen niin kun joskus ollut. Paljon siis semmoisia pieniä juttuja jotka on nyt jotenkin kasaantunut tämmöiseksi suureksi tunteeksi… Onko meidän parisuhde hajoamassa? Vai onko kaikki mun päässä? Olen yrittänyt keskustella tästä mutta en saa oikein mitään järkevää vastausta. Hän sanoo, että semmoinen läheisyys ei ole hänelle niin tärkeää. Mutta miten semmoinen yhtäkkiä muuttuu?
- Muokattu kirjoittajan toimesta 1 vuosi, 8 kuukautta sitten. Syy: lisäys