MITEN KERTOA PUOLISOLLE SUHTEEN OLEVAN OHI?
Olen nyt tullut suhteessamme tien päähän. En jaksa enää tätä samaa rumbaa. Mieheni tekee mitä haluaa ei kuuntele minua tai lapsiakaan missään asiassa. Hänellä oli suhde toiseen naiseen viime kesänä lupasin yrittää hänen kanssa uudestaan. Hän lupasi muuttua ja jättää tämän naisen. Miten kävi. Nainen on varmaan vieläkin kuvioissa mukana vaikka minulle valehdellaankin. Mies lähtee minne haluaa lappiin, etelä eurooppaan ym.. ilman omaa perhettään.
Kun on kotona istuu sohvalle ja odottaa, että häntä palveltaisiin ns. leivätkin pitäisi olla voideltuna…Kotona lupasi siivota ja kädä koiran kanssa lenkillä. Nämäkin lupaukset unohtuivat.
Tiedän olen antanut mieheni kohdella minua ala arvoisesti. Enkä tiedä miksi olen näin toiminut. Nyt kuiten minun pitäisi jostain saada kertättyä sitä rohkeutta, että voin kiskaista itseni irti tästä suhteesta. En rakasta enää miestäni eikä minun mielestäni ole enää mitään järkeä edes antaa miehelle mahdollisuutta yrittää uudestaan. Hän ei muutu vaikka lupaakin.
Vaikka uusi mökkimme on juuri valmistumassa niin mieheni ei ole sen rakentamisessa tai sisutamisessakaan kuunnellut minua yhtään vaan tehnyt juuri päin vastoin kun olisin halunnut, joten enää en ole käynytkään siellä ja nyt kun tuo mökki on kohta valmis niin voin miehelle sanoa, että muuttaisi sinne. Ei mökiltä kestä hänen ajaa töihin kuin vajaa tunnin, joten ei paha työmatka.
Olenko tekemässä nyt oikean päätöksen, kun ns. ajan mieheni ulos elämästäni?