Hei
Onpa vaikeaa aloitaa…..No,olen viiden lapsen äiti (4 alaikäistä) ja ikäni ollut kotona Heidän kanssaan.Ei ole koulutusta,ei ystäviä jne. Puhuminen omista ongelmista yleensäkin vaan vaikeaa,ja toisaalta eipä ole ketään jolle valittaakaan.Tosin onhan minulla siskoja ja vanhemmat,mutta tuntuu ettei Heille voi/en halua puhua,Heillä kun on aina ”suurempia huolia”.Olen oikeastaan aina tuntenut olevani joukkoon kuulumaton…johtuneeko siitä,että minulla on omia mielipiteitä,enkä harrasta ns.mielistelyä tms.Lasten isälle voin puhua enempi tai vähempi,mutta ei tunnu oikealta aina valittaa,eikä Hän voi kaikkea ymmärtääkään vaikka yrittääkin.Ja meidän suhde on ollut aina myrskyinen joten…….
Koko lapsuuteni on ollut rankkaa,ja kun siihen lisätään viimeisen vuoden tapahtumat,tuntuu vaan,ettei pää kestä.Viim.v.tapahtumat:Olen aiheuttanut (lievästi) pahaa (tuntemattomasta syystä tuntemattomalle),olen itse joutunut pahoinpitelyn uhriksi,on todettu joitain ns.sairauksia (Krooninen kipuoireyhtymä,Raynaydin oire)
Mieltä ahdistaa myös se,että jotenkin pitäisi työelämään sijoittautua,vaikka ei koulutusta,eikä tällä hetkellä voimia työntekoon.Ja vaikka on lääkäriltä lausunto rajoitteista,niin sen ei pitäisi antaa vaikuttaa,eli minun pitäisi unohtaa ns.sairauteni ja lapseni,kunhan vaan menen töihin.En saa kertoa työantajalle lääkärinlausunnosta edes ja vuorotyön pitäisi kelvata myös <- näin työkkärissä käsketään.Pelkään jopa mennä työvoimatoimistoon...viimeksi kun kävivät ns.kimpuuni kuin yleiset syyttäjät.
Kirjoitukseni saattaa tuntua vähän ”sekavalta”(?),mutta hyvä,että sain jotain kirjoitettua,kun ei ole oikein minun alaani tämäkään
😟