eipä tuohon voi mitään sanoa. Brittimiehet yleisesti aika epämiellyttävän näköisiä (ja ne naisetkin kyllä) ja siellä on iso työväenluokka, jossa varmaan aika paljon ihan perusjunttia sakkia, joka tulee töistä himaan ja lösähtää sohvalle kaljan kanssa. Kai siinä itse kukin alkaa kaipaamaan jotain uutta, kun katselee miestä, jonka ehkä paistinlastalla saa kaavittua sohvalta ylös. Mene ja tiedä. Olen nyt oikeastaan oman eroni jälkeen kiinnostunut tästä uskollisuusasiasta (vaikka siis meillä ei ero johtunut siitä, enkä vilpittömästi usko exän pettäneen. Nyt hänellä onkin jo uusi kyllä, mutta ihan oikeus siihen,vaikka paskalta tuntuukin 😭). Mietin tosissani, että keitä ne ovat, jotka pettävät? En pysty kuvittelemaan ketään lähipiiristäni pettämässä. Tosin, ei meistä kukaan ilman kaveriporukkaa ulos lähdekään. Tai muutenkaan. Tosi tuomitsevaa porukkaa tämä lähipiirini, eikä kukaan juuri edes käy enää missään, vaan elävät perhe-elämiään. Paitsi siis nyt mä. Mutta en vaan osaa edes sanoa kuka haluaisi olla niin julma, että pettää toista. Onhan näitäkin nähty nuorempana, mutta onneksi kerrasta poikki se on kaikilla ollut. kaikille myös jäänyt ihan hirmu paha mieli sattuneesta. Sitä en siis voi käsittää, että miksi kukaan haluaisi ottaa riskiä, että itselle rakas ihminen pahoittaa mielensä ja menettää itsetuntonsa. Tai jos siltä alkaa tuntua, että pakko on pettää, niin miksei sitten eroa. tämä pettämisasia on sellainen, joka ei mun päähäni mene. Ei sitten millään. Pelkkä tällainen peruspaskaero tuntuu niin lohduttomalta ja ajatus siitä, että 12 vuoden suhteen jälkeen kaikki kaatuikin ja 35 vuotiaana olenkin ypöyksin, on jo ihan tarpeeksi kamalaa. Nyt tietysti tuntuu ihan järkkyhirveältä tämä exän uusi suhdekin, koska olemme exän kanssa lähes päivittäin olleet tekemisissä ja jaamme suuren osan elämäämme edelleen. Ihan hirvittää ajatuskin, että ex ottaa uuden mukaan esim MUN suvun juhliin tms. Jo ero on tarpeeksi paha - ajatus, että eron jälkeen joudun sulattamaan uuden tyttöystävän osaksi omaa elämääni, on kamala. Meillä nyt oli kaikennäköistä MUUTA sellaista erossa, joka vei multa itsetunnon ihan totaalisesti pohjamutiin (ja sen takia tänne sivuille olenkin rekisteröitynyt - alan olla vainoharhainen oman ulkonäköni suhteen niin tehokkaasti, että en pysty oikein lähtemään turva-alueeni ulkopuolelle..)
Eksyinpäs tehokkaasti aiheesta, mutta pettämisasiaan vielä, että on eri asia ajatella, että lähtee paremman matkaan, jos sellainen tulee (tai pettää) kuin että tosissaan lähtee. Se, että prostituoitujen asiakaskuntaa ovat nimenomaan miehet (99%) kuitenkin puhuu sen puolesta, että jos yhden tyttölapsen/naisen asiakkaana käy vaikka vaan 5 miestäkin päivässä, niin sehän on jo 5:1.
Toivoisin vaan että ihmiset jotenkin ajattelisivat toista osapuolta ennen kuin pettävät. Pahemmin ei voisi toista satuttaa. Poissulkien tietty ne, jotka ovat jostain syystä sopineet, että vieraat ovat ok.
Silti inhoan sellaista miehet vs naiset-asetelmaa. Sehän on luonnekysymys miten toista kunnioittaa. Naisissa on ihan hirveitä eukkoja sekä pettämisen suhteen, että muuten varsinaisia riivinrautoja, jotka nalkuttavat miehilleen, niin että vieressä olijaa säälittää koko mies. Vastaavasti on herttaisia ja ihania naisia. Miehissä niin ikään kusipäänsä ja reilut ihanat tavikset. Olen yh-isän kasvattama, enkä ikinä ole ymmärtänyt sukupuolten toisiaan haukkumista.