Hei! Olen 30wee mies ja haluaisin kysyä neuvoa seuraavaan asiaan: Olen seurustellut tyttöystäväni kanssa noin reilu kolme vuotta ja viimeiset puolitoista vuotta on suhteemme mennyt alamäkeä. Syynä tähän on ollut minun käyttäytymiseni tyttöystävääni kohtaan. Tuona aikana minusta alkoi tulla mies mikä ei välitä tyttöystäväni tunteista eikä läheisyydestä vaikka tyttöystäväni on yrittänyt tehdä kaikkensa asian eteen. Tässä jokin aika sitten tapahtui se että tyttöystäväni oli löytänyt baarista miehen mikä hänelle antoi läheisyyttä mutta mitään sen vakavampaa ei ollut ilmeisesti tapahtunut. Tosin itse olin alkanut noin pari viikkoa ennen yrittämään korjata käytöstäni jotta saisimme parisuhteemme taas toimimaan. Ehkä liian myöhään. Juttelimme asiasta tyttöystäväni kanssa tapahtuman jälkeen ja sain tietää häneltä että hän on jo pidemmän aikaa miettinyt ja sulatellut eroamme. Pyysin häneltä omaa käytöstäni anteeksi ja selitin hänelle että minulla on ollut paineita viimeiset puolitoista vuotta koska elämässäni on tapahtunut asioita tuona aikana mitkä ovat vaikuttaneet minuun ja hän tietää sen. Purin nuo asiat häneen vaikka hän ei ole ollut niihin mitenkään osallisena. Minä haluaisin jatkaa parisuhdetta hänen kanssaan koska tiedän että hän on minulle oikea tyttö ja olen kertonut hänelle että minä en ole oikeasti se mies mikä olin tuon puolitoista vuotta. Olen juuri se keneen hän rakastui kun tapasimme. Nyt kun aloin olemaan se oikea hellä mies taas niin en tiedä teinkö sen liian myöhään? Tiedän että tytölläni on vielä vähän tunteita minua kohtaan ja minä taas rakastan häntä tosi paljon. Kerroin hänelle että jos pystymme jatkamaan parisuhdettamme niin hänen ei enää tarvitse minun takia kärsiä koska olen taas se sama mies kun tapasimme. Kirjoitin hänelle myös kirjeen missä kerroin tunteistani ja pyysin sydämestäni anteeksi sitä millainen olen ollut. Tyttöystäväni mielestä me voimme ehkä yrittää vielä mutta hän tarvitsee aikaa että saa tuon pahan ajan pois mielestä. Olen nyt muuttamassa pois hänen luotaan jotta hän saa vähän tilaa ajatella. Minua vain pelottaa se että hänen tunteensa ei ehkä enää tulekaan takaisin. Kysymys kuuluu miten voin auttaa asiaa että hän rakastuisi minuun taas uudelleen niin kuin hän rakasti koska tosiaan tiedän että hänellä on vielä tunteita jäljellä ja haluaisin saada ne
syttymään jälleen. Sovimme kyllä että tapailemme mutta pelkään että painostan häntä liikaa tai sitten teen liian vähän asioiden eteen. Olemme myös samassa työpaikassa töissä mikä on vaikeaa minulle tällä hetkellä 😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.