Mitä tehdä tunteiden myllertäessä?
En tiedä onko tää oikee foorumi mutta en nyt muutakaan löytänyt olen jotenkin rikki ollut jo pitkän aikaa. Tiedän mitä pitäisi tehdä, mutta tunteet ei oo samaa mieltä.
Melkein 30 yhdessäolovuoden ja 20 avioliittovuoden jälkeen olin täynnä miestäni. Olin valmis lähtemään perheeni luota (4 lasta) ja aloittamaan alusta yksin. Usean (5) vuoden pohdinnan jälkeen. Siitä on aikaa lähes kaksi vuotta.
Miksi sitten en tehnyt näin. Juttelin kaksi vuotta sitten kapakassa mieheni työkaverin/ystävän kanssa asiasta ja hän sai minut muuttamaan mieleni ylistämällä miestäni ja kertomalla kuinka vaikeaa yksinolo on jne. Se oli myös ensimmäisiä ja ainoita kertoja kapakassa ilman miestäni. Siitä se sit alkoi mun uusi vaikea elämä.
Sain ystävän samaisesta kaverista ja pikkuhiljaa aloin tuntea häntä kohtaan yhä syvempiä tunteita. Olen viikottain yhteydessä häneen puhelimitse ja aina ku potuttaa. Kuljemme paljon nykyään kolmistaan.
Olen omasta mielestäni rakastunut häneen, sillä se tunne on aivan pakahduttava. Hän on sanonut, että meistä ei voi tulla mitään koska mieheni on hänen ystävä ja työkaveri. Ei halua rikkoa sitä suhdetta ja haluaa tehdä kerranki oikein (ennen rikkonut monia ihmissuhteitaan edellä mainituin tavoin). Hänellä on ollut elämässään myös useita naissuhteita.
Kun olemme kolmistaan liikenteessä en tunne mitään jos mieheni juttelee vieraitten naisten kanssa, mutta jos hän juttelee tuntuu pahalta.
En pysty sanomaan miehelleni rakastavani häntä mutta pystyn sanomaan että minulla on tunteita toista kohtaan. Mieheni tietää melkein kaiken yhdessä vietetyistä hetkistä, osasta puheluista jne. silti hän sanoo rakastavansa minua, vaikka on välillä todella mustasukkainen. Olen monta kertaa kysynyt miksei hän näytä minulle ovea, rakastaa kuulemma.
Perhe-elämämme on lähes normaalia ja seksi on ihan hyvää. Isommat lapsemme (Lähes aikuiset) eivät välillä tajua lähinnä äitiään.
Mieheni on pyytänyt että unohtaisin jo kyseisen kaverin ja antaisin olla, mutta en pysty. Olen yrittänyt mutta ei kulu viikkoakaan niin on pakko soittaa tai nähdä. Välillämme ei ole ollut suukkoja intiimimpää kanssakäymistä. Ja niitä halauksia ja suukkoja ei ole peitelty (meidän porukoilta, julkisilla paikoilla ei ole suukkoja jaettu). En kiellä ettenkö haluaisi enemmän.
En vain tiedä enää mitä tehdä kroppani reagoi jo tilanteeseen ja kohtaa paha olo alkaa näkyä töissä. Yli 1.5v olen sen ulkopuolisilta peittänyt. Koen taas olevani loukussa nyt vaan toisenlaisessa kuin pari vuotta sitten.