Mitä tehdä kun vaimo ei tiedä mitä halua?

Mitä tehdä kun vaimo ei tiedä mitä halua?

Käyttäjä vaikeaa2 aloittanut aikaan 10.11.2011 klo 13:03 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 10.11.2011 klo 13:03

Haluaisin kuulla muitten mielipiteitä siitä mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa.
Ollaan seurustelltu vuodesta 97 erottu kolme kertaa ennen vuotta 2002 lyhyin aika kaksi viikoa pisin aika melkein vuosi.Aina hän palasi sanoen että ei löydä parempaa miestä itselleen ja minä tietenkin otin hänet takaisin koska rakastan häntä todella paljon ja itsekään en haluaisi muita.
vuonna 2002 mentiin kihloihin ja vuonna 2004 meille syntyi maailman paras tyttö🙂👍.Tein siihen aikaa paljon töitä että saataisiin leipää pöydälle eli olin aika vähäsen kotona.Vuonna 2007 päätettiin rakentaa oma talo ruotsinkieliselle alueelle minun kotikunnille järven viereen ja siinä sitte asuttu eri ongelmien saatossa.

Naimisiin mentiin viime vuonna ja kaikki tuntui hyvältä toista lasta yritetty pitkin viime kesää.

Kunnes vaimo kolme viikoa sitten ilmoitti muutavansa hetkeksi pois kun ei enään rakasta eikä tunne minua kohtaan mitään☹️.Olen kuulema takertuva.Mutta että hän tietää ettei parempaa miestä ja isää saa.

Olen vapusta lähtien merkannu kalenteriin meidän molempien menot koska hän ei kuulemma pääse ikinä mihinkään.40 kymmentä golf peliä 20 kertaa ratsastamassa ja parikytä kertaa baarissa ja siihen päälle vuoro työt viikonloppuineen ja hänkö ei pääse mihinkään?Tietenkin minä siinä välissä omienikin harrastuksien parissa.
Viimeiset viikot ovat olleet aika tuskaa riidelty tytöstä aika paljon koska hänen mielestä tytön pitäisi olla hänen luonaan kun hänelle työt antaa periksi yleensää viikolla vapaata,johonka minä olen sanonut että en minä haluais että tyttöä viedään kuin jojoa joka paikka kun koulukin on kotikunnilla.kysyikin häneltä että miten tyttö nyt yhtäkkiä ois tärkein mailmassa kun ei koko kesänä? johonka hän suuttu ja sanoi että nyt hänelle on annettu mahdolisuus harrastaa.

Muutaman kerran ollan juteltu asiasta mutta minusta tuntuu että kun sanon minun mielipiteeni ja totuuden hän suuttuu ja on jopa uhanut tappaa minut kun oikeen suutu.
Aina ennen meidän kriiseissä on ollut toinen mies takana ja pahalta näyttää nytenkin
on pelattu yhdessä viestejä sinne tänne yökylässä olemista kuulema muutkin kaverit on siellä ja kun he ovat niin mahtavia kavereita.

puhutiin äsketäin myös asiosta niin homma kääntyikin niin että hän ois voinutkin asua kotona hetken ja selvittä päänsä mutta kun hänet ajettiin ulos?
keskustelun jälkeen halatiin ja pussatiin ja kuulema teki hänen päätöksestään vaikeampaa?
Toinen keskustelu niin ehdotin että asutaan erillään jos asuinpaikassa on vika ja nykyinen paikka on maailman paras ja käydään kylässä mutta ollaan naimisissa johonka hän spontaanisti ehdotti avointa suhdetta?
Mutta se oli kuulema vain ehdotus ei hän vois niin tehdä mulle.

Alamäki alkoi jo kuulemma häitten jälkeen jotka ei ollu onnelisin päivä hänen elämässä haukui jopa äitini silloin ilalla et on muka pillanu hänen häät? Äiti ei heti lähteny tytön kanssa kotiin ku tyttöä alkoi väsyttää,koska anoppi ilmaantui paikalle sanoen että hän voi viedä tytön kotiin jääkä te tanssimaan kun haluatte!Äiti ompeli vaimolle mekon minulle puvun tytölle mekon ja ei vaimon mielestä tehny mitään?

Nyt häät kuulemma oli virhe!kysyin häneltä että miten oli uutenavuotena kun maatiin sängyssä kun hän sanoi että luuli että häntä kositaan nyt että jos ei nyt niin ei koskaan naimisiin?joten polvistuin siinä vaikka olin suunitellut kosivani maanantaina ihan yllätäkseni hänet

Käyttäjä Jasse kirjoittanut 02.12.2011 klo 13:00

Hei,

niin, varmasti se olisi kiva ja tärkeääkin - mutta tuo on sellaista orvanpyörää, että se alkaa aina uudelleen. Pidä sinä rajat selkeäni, äläkä anna hänen sotkea tyttäresi ja sinun elämääsi kiemuroillaan! Voimia!

Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 07.12.2011 klo 14:59

Tulipa käytyä lastenvalvojalla ja kuukauden tapamiset sovittu,ei voi sanoa että meni niin kuin minä halusin.Kolme tuntia istutiin ja yritetiin sopia niin minun piti lopuks antaa periksi katotaan ens kuussa paremmin niitä sun ehdotuksia sanoi valvoja😐
Vaimolla oli tosiaan tukihenkilö mukana äitinsä joka sai tulla mukaan huoneeseen minun luvalla jos on hiljaa eikä sekaannu keskusteluun,toisen kerran kun anoppi nauroi minun ehdotuksille niin sanoin että voi mennä ulos.
Todella mahtavaa käytöstä 70 kympiseltä!
No joka tapauksessa minähän olen katkera ja kaikea tämmöstä enkä voi ymmärtää että erotaan ja eihän eroon aina tarvi syitä ja sen takia käytäydyn näin sanoi vaimo muun muassa.Minähän niin sanotusti pidän puoliani.
Valvoja ehdotti että käytäis perheneuvolassa keskustelemassa ja yhtäkkiä se sopi taas vaimolle?Varmaan tytöstä pitäis puhua en todellakaaan tiedä?Mutta sanoi tilaavansa ajan en usko ennenkuin näen.
Kun oltiin lähdössä poisvaimo purskahti itkuun ja sanoi että ei tämä hänellekään helpoa ole?eikö hän tätä halunu?vai mikä ei ole helppoa?Vastasin siihen että yritä ajatella itse äläkä anna äitis nyt ohjailla jonka hän tekee koska anopille ei kukaan mies sano vastaan se on ainakin hänen usko.
Nyt on muutaman kerran soittanu ja niin ollaan hyviä kavereita?ja kaikesta pitäis sopia viitaten tyttöön,niin en todellakaan tiedä mitä tehdä?Tytöstä on pidettävä huolta se on selvä mutta en todellakaan tiedä mitä tehdä vaimon suhteen enkä tiedä tietääkö hänkään?Onko muilla ollu tämmösiä tilanteita?

Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 13.12.2011 klo 13:01

Viikonloppuna tuli vietettyä tytsin synttäreitä vaimon ja tytön kaverien kanssa.
Alku oli semmosta että onko sitä onko tätä onko pesi lavuuarit halus vaihtaa vessan pyhkeeet katteli pitäiskö pestä pyykkiä?Siis ihan oikeesti mitä hän meinaa😐
Kun hän rupes tiskaamaan niin sanoin että antaa olla ohan mulla tiskikone,ei kyllä hän voi tiskata.
Tiskauksen jälkeen halattiin ja hän kysyi kuinka voin ja sanoin että ihan ok entä itte?Ihan ok hänkin vastas.Yritin saada keskustelua aikaan ja sanoin että haluaisin että oltais jatkoa ajattelen rehellisiä toisillemme että asioita olisi helpompi käsitellä jos puhutais totta.Tämän jälkeen halasin häntä toisen kerran johonka hän ei vastannu millään lailla seisoi kädet suorassa ja sanoi että ei hän tiedä mitä tästä hyödyt?Äsken kyllä halas?
Kyllä tästä ois voinu vielä ehkä jotain tulla mutta häntä on loukkattu niin pahasti nyt johonka vastasin kysymällä että muako ei oo loukkattu?Ei vastannu mitään muuta kuin että hänellä on nyt nimi paperissa niin hän on vapaa.Kysyin häneltä sitten että ovatko he yhdessä tämän toisen miehen kanssa ja että jos on näin niin sano terveisiä ja onnea.Nyt sinä muutuit oli vastaus onko sinulla kaks persoonallisuutta hän kysyi jos oisit ollu tuommonen 15vuotta sitten hän ei ois ikinä rakastunu sinuun!Sanoin vain että olen minä sama mies mutta pidän vain puoliani.Perheneuvolaan ei ole aikaa tilannu eikös se ole aika turhaa hän sanoi?Mitä hän ihan oikeasti meinaa?onko se näin vaikeaa puhua minulle?en tiedä pitäiskö minun ottaa hänen yhteyttä vai odottaa että hän sen tekee jos tekee?

Käyttäjä eheytynyt kirjoittanut 13.12.2011 klo 14:10

Mun korvaan tuo kuulostaa lähinnä vain siltä, että tuleva ex-vaimosi vain leikittelee sulla. Hän ei ikäänkuin halua, että hyväksyt eron ja eroaisitte. Mutta sitten kun yrität lähestyä hän torjuu sinut. Eli hän tykkää vain leikitellä ja hänestä olisi mukava katsella, kun olisit edelleen halukas jatkamaan. Mutta jos haluaisit jatkaa, hän ei haluaisi.

Hän luultavasti pelaa tuota leikittelyä niin kauan kuin annat hänen jatkaa. Tee nyt vain kunnon pesäero häneen. Ole ystävällinen kuten kelle tahansa kaverille, mutta ei sen enempää. Eli älä sen kummemmin halaile tai muutakaan, pidä kaverietäisyys häneen. Tule toimeen ja ole kaveri lapsen vuoksi, mutta muuten pidä häneen etäisyyttä ja anna ajan tehdä siten tehtävänsä. Voi toki olla, että vaimo ei vain tiedä mitä haluaa, mutta haluaisitko sinä tuollaista naista takaisin? Tsemppiä! 🙂🌻 Tulehan kertomaan miten asiat etenee!

Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 21.12.2011 klo 11:09

Oli mukava yllätys viime viikolla kun vaimo soitti ja sanoi hakevansa tytön vähän aikasemmin että sopiiko niin vastasin että kyllä se sopii sehän on sovittu että tytö tulee sun luo.
Lähin sitten iltapäivällä kaupunkiin ostoksille ja kun tulin kotiapäin illalla ajoin hänen työpaikan ohi ja siinä hänen auto seisoi parkissa?yritin soittaa hänelle ei vastannu soitin tytölle ja kyselin missä hän on ja missä äiti on?Takaa kuulu anopin ääni että sano että äiti on jossain😐
Laittoivat tytön valehtelemaan todella hienoa noh käänsin auton ja ajoin hänen työpaikalle takaisin ja kysyin että onko hänen työvuorot muutunu ja hän vastasi että on.Ihmettelen kovasti ettei hänen pomo sanonu mitään?Sanoin sitten että todella kiva ku mulle valehdellaan ja lastenvalvojalle valehdellaan ja vielä laitetaan tyttö valehtelemaan niin onko se oikein?Hän rupes sitten huutamaan että mikä oikeus mulla on tulla huutamaan hänen työpaikalle ja en edes kuullu kaikea koska lähdin pois.
Sen jälkeen on soittelu joka päivä vaikka mistäkin asioista joulupukkeista ja lahjoista ja mitä kaikkea.Kysyin sitte kerran että mitenkäs eikö hänen tarvi noudattaa sopimuksia mitä tehdään valvojan kanssa, eikö mulle pitäis tuoda tyttö ku mulla on mahdolisuus olla hänen kanssa eikä viedä mummulle ja hän löi luurin korvaan!
Eilen soitteli jakysy että voisko tyttö tulla aikasemmin kun en suostunu siihen hän kysyi että voisko tulla hakemaan jotain tytsin tavaroita niin sanoin että turhaan ajelet tuleehan ne mun kyytillä tänään.
Sittenhän rupes itkemään että ois ollu kiva nähä tyttö ku on niin paha olo ku äitillensä oli soittettu sairaalasta että tulla uudestaan mammografiaan että jotain oli löydetty?
En oikein lämmenny sille että tulis niin hetken päästä tuli viesti että anteeks ku soitin joku patti oli ultrattu mutt ei vissiin vakavaa?mutta tiedät miten reagoin tämmöseen ja vielä tämän kaiken keskellä...Tätähän hän halusi asua yksin ja erota?eikö se ole enään kivaa?vai mitä hän yrittää pitää mua koko ajan varmana?eikö hänellä ole ne hyvät tyypit kelle soittaa?itse olen aika sekaisin tästä tilanteesta enkä tiedä mitä tekis?yks hyvä juttu on että tyttö tulee aattona kotia tosin niin tulee vaimo ja anoppikin illalla käymään!?

Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 02.01.2012 klo 09:23

Noniin pyhät vietetty ja ei voi sanoa että tuntuis kovin paljon paremallta.Aika paljon puhelinsoittoja ja viestejä olen saanut vaimolta varsinkin ku tyttö on minulla että voiko hakea hänet mihin aikaan?ja aina kun sanon mielipiteeni hän tyyliin räjähtää että miksi hänen pitää kuunella sinua.
Uusivuosi meni rauhalisesti tosin eilen rupes puhelin taas soimaan että voisko hän viikolla tulla käymään jos sulla on menoja ja olla tyttön kanssa ja laittaa hänet nukkumaan!
Miksi hän ei jätä meitä rauhaan jos hän todella tätä haluaa olla yksin?Tai jos hänellä on uusi mies miksi koko ajan yrittää tulla meille ku tyttö on minulla?
Huomenna on perheneuvolaan aika jonka hän tilasi ei oikein huvita mennä koska tiedän että siellä puhutaan tytöstä ja kuinka vaikea minun kanssa on sopia.
Tytön hoidosta meillä on sopimus niin miksi sitä muutamaan?
Vaikeaa tässä on se että jos hänen mielipidettä ei kuunella hän räjähtää varsinkin minulle.
Kyllä haluaisin puhua hänen kanssaan ja paljon en tiedä olenko reagoinu itse väärin häntä kohtaan?Olen ollu aika kylmä häntä kohtaan.En tiedä miten olisin ku haluaisin vielä pelastaa avioliitomme jotenkin mutta kun en tiedä käyttääkö hän vain sitä hyväkseen jos alan pehmoilemaan ja puhua minun tunteista?

Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 06.01.2012 klo 23:27

Perheneuvola takanapäin ja huh huh ku olen paha ihminen täysi paska kuulemma narsisti ja skitsofreenikkokin?
Vaimoni mielestä hän on 15 vuotta voinu pahoin minun kanssa ja tämä oli hyvä päätös meidän erota.
Jännää sinäänsä että tullu jo kolmesti takasin että parempaa ei saa.Nytkin ku ilmoitti minulle tästä ihan aluks sanoi kanssa saman että tietää ettei parempaa saa.
Ensimäsen kerran ku käytiin perheneuvolassa niin alamäki alkoi häitten jälkeen,ja toinen kerta ku käytiin niin hän oli voinu huonosti puoli vuotta?
Jännää miten mieli muuttuu ja väkisin yritäny tulla tänne hoitamaan tyttöä tässä välissä nytkään ei oikein ymmärtäny ettei se käy päinsä ku selitin että ei voida erota ja hoitaa kummiskin tyttöä saman katon alla.
Psykologikin vähän ihmetteli että oot eroamassa ja silti ei haluais oikein päästä irti?Yhdessä vaiheessa vaimo sanoi että älkää ymmärtäkö väärin mutta jos myytäis talo ja rakennetais toiselle paikkakunnalle ja tyttö muutais koulua niin....mutta ei enään näitten riitelyjen jälkeen😐
Kahden viikon jälkeen uudestaan perheneuvolaan mutta en tiedä mitä sanoa tai tehdä?Manipuloiko hän vain?Nyt pyysin että saisin olla rauhassa ku tyttö on minulla eikä hän soittais mulle olenkaan että en halua puhua.Johonka hän vastas että hän on yrittäny tytön takia ottaa yhteyttä?meillähän on tytön hoidosta sopimus?Kyllähän vois tulla puhumaan vaikka sulla ois toinen nainenkin hän sanoi mitä????
Nyt on kyllä ollu soittamatta pari päivää ihan hyvä saa itsekkin miettiä asioita eikä kuunella haukkuja taika riidellä hänen kanssa.Haluaako hän olla naimisissa ja kummiskin olla vapaa?

Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 17.01.2012 klo 09:07

Menossa perheneuvolaan ja jännittää tosi paljon mitä tulevan pitää saako haukkuja lisää vai saisko puhuttua normalisti?
Itse olen miettiny asioita aika paljon ja tehnyt omia päätöksiä miten haluais jatkaa mutta en tiedä mitä hän haluaa?Pahinta on se että hän valehtelee asioista koko ajan eikä muista mitä sanoo niin ne muuttuu koko ajan.Kaveri sanoi kerran että onko hän näin ilkeä ja hyökkäävä sen takia että hän ei itse romahtais?En tiedä?
Toivottavasti kaikki menee hyvin koska pidän hänestä tosi paljon vieläkin.

Käyttäjä vaikeaa2 kirjoittanut 23.01.2012 klo 13:51

Todella outoa mitä pitäisi tehdä?
Käytiin perheneuvolassa ja täytyy sanoa että nyt oli mieli taas muuttunu että tytön kannalta ois parempi olla yhdessä...ku sitte kysytiin että ainoastaan tytön takia niin vastaus oli en tiedä?
Tilanne on kuulemma vaikea ku talo on väärässä paikassa.ja ei sitä kukaan ostaa?
Enhän minä ole sitä edes myymässä!
Tilanne on varmasti hänelle vaikea koska selvisi viikonloppuna että hän on todennäköisesti syy tämän toisen miehen avioeroon.sen kuulin puolituttulta henkilöltä joka tuntee tämän toisen miehen vaimon.
En todella tiedä mitä peliä hän pelaa vai mistä tässä on kyse koska minulle itkee perheneuvolassa että on ollu ikävä ja pitäis ehkä palata yhteen?
Vaikeinta on se että hän ei puhu totta eikä edes myönnä sanoneensa asioita viime käyneillä perheneuvolassa se on sana sanaa vastaan en ole sanonut sitä tyyliin.
Ymärtäisin asiat paljon paremmin jos oltaisiin rehelisiä mutta ei niin ei onko niin vaikeaa myöntää virheitä ittesään?
Sanois suoraan että on pettäny niin lähettäis siitä keskustelemaan miten jatkaa mutta ku koko ajan muuttuu kertomukset.
oisko kellään neuvoja mitä tehä?

Käyttäjä tunturisopuli kirjoittanut 23.01.2012 klo 17:50

Minä varmasti eroaisin. Muuta en osaa sanoa.