Mitä tehdä kun vaimo ei tiedä mitä halua?
Haluaisin kuulla muitten mielipiteitä siitä mitä minun pitäisi tehdä tässä tilanteessa.
Ollaan seurustelltu vuodesta 97 erottu kolme kertaa ennen vuotta 2002 lyhyin aika kaksi viikoa pisin aika melkein vuosi.Aina hän palasi sanoen että ei löydä parempaa miestä itselleen ja minä tietenkin otin hänet takaisin koska rakastan häntä todella paljon ja itsekään en haluaisi muita.
vuonna 2002 mentiin kihloihin ja vuonna 2004 meille syntyi maailman paras tyttö🙂👍.Tein siihen aikaa paljon töitä että saataisiin leipää pöydälle eli olin aika vähäsen kotona.Vuonna 2007 päätettiin rakentaa oma talo ruotsinkieliselle alueelle minun kotikunnille järven viereen ja siinä sitte asuttu eri ongelmien saatossa.
Naimisiin mentiin viime vuonna ja kaikki tuntui hyvältä toista lasta yritetty pitkin viime kesää.
Kunnes vaimo kolme viikoa sitten ilmoitti muutavansa hetkeksi pois kun ei enään rakasta eikä tunne minua kohtaan mitään☹️.Olen kuulema takertuva.Mutta että hän tietää ettei parempaa miestä ja isää saa.
Olen vapusta lähtien merkannu kalenteriin meidän molempien menot koska hän ei kuulemma pääse ikinä mihinkään.40 kymmentä golf peliä 20 kertaa ratsastamassa ja parikytä kertaa baarissa ja siihen päälle vuoro työt viikonloppuineen ja hänkö ei pääse mihinkään?Tietenkin minä siinä välissä omienikin harrastuksien parissa.
Viimeiset viikot ovat olleet aika tuskaa riidelty tytöstä aika paljon koska hänen mielestä tytön pitäisi olla hänen luonaan kun hänelle työt antaa periksi yleensää viikolla vapaata,johonka minä olen sanonut että en minä haluais että tyttöä viedään kuin jojoa joka paikka kun koulukin on kotikunnilla.kysyikin häneltä että miten tyttö nyt yhtäkkiä ois tärkein mailmassa kun ei koko kesänä? johonka hän suuttu ja sanoi että nyt hänelle on annettu mahdolisuus harrastaa.
Muutaman kerran ollan juteltu asiasta mutta minusta tuntuu että kun sanon minun mielipiteeni ja totuuden hän suuttuu ja on jopa uhanut tappaa minut kun oikeen suutu.
Aina ennen meidän kriiseissä on ollut toinen mies takana ja pahalta näyttää nytenkin
on pelattu yhdessä viestejä sinne tänne yökylässä olemista kuulema muutkin kaverit on siellä ja kun he ovat niin mahtavia kavereita.
puhutiin äsketäin myös asiosta niin homma kääntyikin niin että hän ois voinutkin asua kotona hetken ja selvittä päänsä mutta kun hänet ajettiin ulos?
keskustelun jälkeen halatiin ja pussatiin ja kuulema teki hänen päätöksestään vaikeampaa?
Toinen keskustelu niin ehdotin että asutaan erillään jos asuinpaikassa on vika ja nykyinen paikka on maailman paras ja käydään kylässä mutta ollaan naimisissa johonka hän spontaanisti ehdotti avointa suhdetta?
Mutta se oli kuulema vain ehdotus ei hän vois niin tehdä mulle.
Alamäki alkoi jo kuulemma häitten jälkeen jotka ei ollu onnelisin päivä hänen elämässä haukui jopa äitini silloin ilalla et on muka pillanu hänen häät? Äiti ei heti lähteny tytön kanssa kotiin ku tyttöä alkoi väsyttää,koska anoppi ilmaantui paikalle sanoen että hän voi viedä tytön kotiin jääkä te tanssimaan kun haluatte!Äiti ompeli vaimolle mekon minulle puvun tytölle mekon ja ei vaimon mielestä tehny mitään?
Nyt häät kuulemma oli virhe!kysyin häneltä että miten oli uutenavuotena kun maatiin sängyssä kun hän sanoi että luuli että häntä kositaan nyt että jos ei nyt niin ei koskaan naimisiin?joten polvistuin siinä vaikka olin suunitellut kosivani maanantaina ihan yllätäkseni hänet