Kesäkuun alun paikkeilla erottiin lopullisesti avovaimon kanssa vajaan 3 vuoden seurustelun/avoliiton jälkeen ja viikko sitten katkaisin välit kokonaan. Ainoat kaksi kaveria lähtevät viikon sisällä inttiin, itse sain 2 vuotta lykkäystä masennuksen takia. Istun yksin kotona, mietin pitäisikö lähteä baariin jos siellä uskaltaisi tällä kertaa jollekin ihmiselle sanoa edes hei. Valvoin viime yön ja lähdin 4:50 salille, olin siellä tunnin enkä saanut yhtäkään kunto-ohjelman mukaista sarjaparia tehtyä kunnolla. Kävin yhdeksältä nukkumaan. 20 vaille 8 heräsin, äiti soitti ja kyseli onko kaikki kunnossa, taas kerran valehtelin että kaikki on ihan OK. Sille jos myöntää että on yhtään paha olo niin siitä ei tule mitään muuta kuin lisää päänvaivaa kun hän alkaa hössöttää. Itki ilmeisesti melkeinpä päivän putkeen huolesta kun kerroin erosta. (Viimeksi kun erosimme väliaikaisesti, yritin itsemurhaa, päivä ennen 17-vuotissyntymäpäivääni, 27.8.2007. Hyppäsin 2.5-kerroksen ikkunasta) Olen kyllä henk.kohtaisesti helpottunut erostamme. Ei se ikinä toiminut, tottumuksesta ja siitä kerran kukoistaneesta rakkaudesta roikuimme vain toisissamme.
En ole kohta kahteen viikkoon siivonnut asuntoani yhtään. Noin 90% kaikista päälle sopivista vaatteista ovat likaisia, ei ole pesukonetta eikä pesutupaa talon puolesta. Ärsyttää oma saamattomuus mutta ei kiinnosta niin paljoa että saisi asialle mitään tehtyä. Joskus sitä ottaa itseään aina niskasta kiinni, mutta huomaa hetkessä ettei voimavarat riitä asioiden kuntoon laittamiseen kuitenkaan.
Olen aina unelmoinut oikeasta ystävästä. Joku, jolle voisi kertoa kaiken, joku, joka voisi minulle kertoa kaikki omat asiansa. Joku, joka lohduttaisi kun on vaikeaa, joku, jota voisi lohduttaa kun hänellä on vaikeaa. Joku, joka tietäisi mitä helvettiä elämä voi olla vaikka näennäisesti kaikki on ihan hyvin, joku, joka tietäisi miten yksinäinen voi olla vaikka olisi keskellä miljoonan ihmisen, vaikka sukulaiset pitävät yhteyttä ihan vaivaksi asti. Aion jatkaa unelmoimista, vaikka tiedänkin että ei minunlaiselle ihmiselle tuollaista onnea löydy ikinä.
Tällaista tänne. Alkaa taas olla kello sen verran että en jaksa mihinkään lähteä, mutta en myöskään saa unta vielä moneen tuntiin. Aktiivista ei-minkään-tekemistä tiedossa taas aamukolmeen asti.