Mistä voimaa jatkaa eteenpäin?
Olen elänyt kymmenen vuotta parisuhteessa joista 5 avioliitossa, meillä on 3 ihananaa lasta. Mutta miehessäni on puoli mikä kerta toisensa jälkeen pn alkanut pelottaa entistä enemmän…alkoholia ottaessaan 99,9% mahdollisuudella hän menee aina sekaisin ja alkaa nöyryyttämään minua esim..ravintolassa, kavereidin luona, tähän kuvioon on alkanut liittyä myös käsiksi käymistä. Nyt viimeksi lauantaina kaverimme synttäreiden jatkoilla hänellä napsahti yhtäkkiä ja lopputulokssena olen täynnä mustelmia. Anteeksi ei koskaan pyydä eihän hänessä ole vikaa. Tiedän että riitaan tarvitaan aina kaksi mutta ankeaa käydä ulkona jos ei saa kenellekkään puhua, minulla ei saa olla hauskaa. Olen huomannut että minulla on taarve pitää hänet tyytyväisenä ettei hän vai hermostu. Avioerouhkailut on joka kerta läsnä. Ja lapsia en kuulemma saa..no se on aasia erikseen mut isä joka ei koskaan liiku lasten kanssa missään on aika outoa. Tiedän että hän osaa olla myös hyvä aviomies ja isä..mutta tämä toinen puoli pelottaa..kumpa tietäisin mitä tehä ja miten jatkaa eteenpäin. Näin en halua jatkaa mutta erolin pelottaa.