Milloin kipu helpottaa, vai helpottaako?
Hei!
Pian on noin vuosi kulunut siitä kun viimeksi tänne kirjoittelin. Viimeisin viestini oli tännne että elämä näyttääkin hymyilevän minulle, mutta kuinkas olikaan…
Sain tietää mieheni suhteesta toiseen naiseen ja tätä suhdetta oli ehtinyt kestää kuukauden verran. Heitin mieheni pihalle ja itse jäin lapsieni kanssa kotiin.
Rakastin tätä miestäni todella paljon ja muutaman päivän poissa oltuaan hän halusi tulla puhumaan kanssani.
Otin hänet takaisin, toki oli joitain ehtoja joita hänen tulee noudattaa ja pysyä niissä.
No, elämämme on palannut raiteilleen, hän rakastaa minua todella ja välimme on taas ns. normaalit.
Ongelmani onkin etten voi unohtaa tätä hänen kamalaa tekoaan, sillä hän loukkasi minua niin verisesti! En niinkään mieti enää sitä mitä hän tämän naisen kanssa teki, vaan sitä että voinko enää ikinä elää elämääni hänen kanssaan täysillä ja luottaa häneen niinkuin ehkä pitäisi. Pelkään, että mitä jos tulee taas joku toinen nainen johon on helppo ihastua ja näin oma perhe ja vaimo unohtuu. se kun tuntui olevan niin helve… helppoa viimeksi.
Eli, kysymykseni onkin että milloin tuska helpottuu ja pystyn taas luottamaan mieheeni? Sen olen jo hyväksynyt että ikinä en tule hänen tekoaan unohtamaan, mutta se että saisin edes hetken rauhan tämän asian miettimisestä.😐