Keski-ikäinen mieheni aloitti kaksi vuotta kestäneen suhteen koska kotona oli TYLSÄÄ.
Tätä hän puolusteli suhdettaan miltei aikuiselle tyttärelleni, joka sanoi" itse olet tylsä, tylsyys on sinun korvien välissä, et voi odottaa ,että joku tekee sinun elämästäsi onnelaa ja mielenkiintoista. Sen voit tehdä vain sinä itse"!!! Tosi kypsästi sanottu nuorelta naiselta. Meni kyllä mieheni sanattomaksi, jotain änkytti mutta tyttäreni vastasi, ethän sää ole enää mikään pikkulapsi.
Pettämisen taustalla oli myös minun sairastelu. Enhän silloin ollut kiva , jaksava jne. vaan tukeatarvitseva. Tukea ei tullut.
Aavistelin mieheni pettämisen melkein vuoden ( en ihan suoraan vaan niin ettei kaikki ollut ok ja mieheni oli tyly joskus suorastaan julma.
Siitä paljastumisesta alkaa olla pari vuotta mutta kipu on kova ja loukkaukset tuntuvat syvältä. Varsinkin minun tuntuu olevan vaikea pääastä eroon siitä miten silloin aikoinaan mieheni vertasi ja haukkui minua suhteessa siihen naiseen. Seksi on teatteria minun puoleltani vain läheisyys lämmittää(mutta ei aina kun tulee mieleen...)
Olen panostanut paljon itseeni vaatteet, harrastukset, kosmetologi jne.
Kwetokaa selviytymiskeinoistanne, tunnoistanne , kokemuksistanne. Minulla ei ole ainottakaan ystävää, jonka mies on pettänyt niin nämä muut eivät ymmärrättävästi jaksa kuunnella loputtomasti jauhamistani. Toivoisin saavani vaikka nettiystävän asioita pohtimaan ja tuntoja vaihtamaan.
Mieheni ei halua eroa ja olemme lastenkin takia päättäneet jatkaa avioliittoa. Mieheni etenee tässä prosessissa tuskallisen hitaasti, vaikka on myös osoittanut hyvityksen elkeitä. Huomaan kyllä kasvua niin hänessäkin kuin itsessänikin. Mutta niin kuin moni teistä totesi se on vain käytävä läpi, kuinka kioeää se tekeekin ja kuinka hitaasti se eteneekin. Haluan olla selviytyjä ja olen mielestäni aika päättäväinen.
Tsemppiä kaikille tämän asian kanssa rimpuileville!!
ps. Kirjoitelkaa(please) , minua se ainakin auttaa kovasti lukea teidän kirjoituksia ja purkaa omia tuntija. Kiitos