miksi en vain lähde ?
Onko avopuolisollani pitkäaikainen stressi vaiko ongelma ?
Alussa kaikki oli ruusuilla tanssimista -> vietimme paljon aikaa yhdessä,puhuimme paljon / jaoimme kokemuksia. tavallinen vastarakastuneiden/Ihastuneiden onnellisuus.
Nyt tilanne on se,että olen erittäin alistettu suhteessamme. Minulla ei ole minkään laista sanavaltaa missään asiassa jos sanon mielipiteeni saan haukut tai käskee olemaan hiljaa.
Pelottaa että satuttaa minua (on nostanutkin jo nyrkkiä) ainakun hän aloittaa riidan tai jos pyydän häntä siivoamaan tai laittamaan tavaransa paikoilleen aina minulla on valmiina se pahaolo siitä että en tule saamaan muutakun haukut.
Itse olen taas erittäin hyväsydämminen ja haluan tehdä kaikkea yhdessä,mutta nykyään on turha kuvitellakkaan että saisin edes halauksen tai hellyyden osoituksia.(olen odottanut 5kk pientä hellyyden osoitusta lopputuloksena paha mieli)
Ainut asia mitä hän minulle tekee on miellyttää,mutta ainoastaan silloin kun haluaa sänkyyn kanssani. Mutta nautintoa se hänelle on ei minulle. tunnen oloni väkisin otetuksi. Jos minä taas ehdotan seksiä ei tule kuuloonkaan tai jos tulee olen se osapuoli joka mielyttää.
Harmillisin juttu on se,että olen raskaana(alkuvaiheessa +6) Tahtoisin pitää lapsen,mutta avopuolisoni on sitä mieltä,että hän ei isäksi rupea. Varasin Lääkärille jo ajan abortin tekoon mutta minulla on vielä 2 viikkoa aikaa miettiä mitä todella haluan.
En ymmärrä itseäni,miksi siedän tälläistä kohtelu kaiken aikaa. tunnen oloni vain hänen mielyttäjäkseen ja siivoojaksi.
Toisaalta rakastan häntä..
Mikä todellisuudessa on minun paikkani hänen elämässään
😑❓