miksi ei millään kelpaa seurusteluun?
Moi!
Olen 28-vuotias kauniiksi kehuttu, hoikka ja ystävällinen lämmin nainen. Ongelmani on, että miehet yksi toisensa jälkeen käyttävät hyväkseen ja näkevät mut pelkästään petikumppanina. Mulla on ollut elämäni aikana vain kaksi miestä, jotka on mua kutsunut tyttöystäväksi ja he olivat ulkomaalaisia, jotka oli mun kanssa vain sen takia että sai nyhdettyä musta rahaa nyyhkytarinoillaan. Sen jälkeen on ollut suomalaisia miehiä, joita oon tapaillut suht lyhyitä aikoja. 5kk ollut pisin ja se oli nyt viimeisin. En ole kenellekään miehistä merkinnyt mitään muuta kun ollut vakituinen tarpeiden täyttäjä. Kukaan ei ole sanonut mulle koskaan, että välittää musta. Oon nyt alkanut ”pihtailla”, etten anna seksiä, että huomaisin etsiikö mies vaan sitä. Mut oon huomannut että miehiä ei kiinnosta edes tavata mua jos haluan että treffataan julkisella paikalla, eikä siis ole tarjolla seksiä. Ystäväni löytävät miehiä, jotka haluaa parisuhteen, mutta itse löydän vaan ”pelimiehiä”.
Yhden kerran mulla oli mies, joka osti mulle ruusun, piti kädestä kiinni julkisesti, esitteli vanhemmilleen ja ystävilleen… mutta 3:n kuukauden jälkeen muuttui kylmäksi ja jos halusin nähdä sitä niin jouduin kolmella bussilla matkustaan hänen luokseen ja matka kesti 2 tuntia (mulla ei oo autoa), kun HÄN olis voinut tulla autollaan mun luokse ja matka olis kestänyt 30 minuuttia ☹️ Sain tietää, että hän oli palannut exänsä kanssa yhteen ja siitä johtui kylmyys. Ei uskaltanut ees kertoa suoraan vaan jouduin itse kysymään suoraan et onko exänsä kanssa taas. Eli tässä tapauksessa olin vain laastari. Oon kaikille ollut joko rahan lähde, laastari tai seksilelu.
Tällä hetkellä tosin olen niin masentunut, että en jaksa muuta kuin nukkua ja uuden miehen tapaaminen tuntuu toivottomalta ja aiheuttaisi kuitenkin taas sydänsurua ja hyväksikäytetyn olon. Tuntuu, että kaunis ulkonäkö on vaan kirous, petiin kelpaa mutta tyttöystäväksi ei. Ihmettelen sitä kovasti, koska en ole pinnallinen tai itsekäs (olin koulukiusattu koko kouluiän ja olo oli todella arvoton. Sairastin masennusta myös sillon 17-vuotiaasta 25-vuotiaaksi, joten pinnalliseksi ja itserakkaaksi mua ei todellakaan voi kutsua, vaikka tässä nyt sanonkin olevani nätti… monen vuoden itsetunto-ongelmien jälkeen pystyn vihdoin niin sanomaan). Saan kyllä miehiltä huomiota, mutta tiedän että kukaan ei ole kiinnostunut MUSTA ihmisenä vaan pelkästään mun ulkonäöstä/kropasta. Haluisin, että oppisin pärjäämään yksin, etten kaipaisi niin kovasti jo ihmistä vierelleni, joka voisi musta välittää, mutta en jaksa kerätä jälleen murtunutta sydäntäni kasaan :'( en ymmärrä miten miehet voi kohdella niin pahasti ihmistä! Miksi ei voi sitä seksiä hakea esim baarista (tms, varmasti niitäkin naisia on joille pelkkä seksi riittää), miksi pitää huijata sellasta tyttöä joka haluaisi enemmänkin!?
Ystävänikin ihmettelevät miten mulla voi jatkuvasti olla niin huono tuuri. En myöskään miehille ole edes masennusaikoinani kertonut ongelmistani, koska en halua olla kenellekään taakka. Sekin yksi syy miksi tänne liityin, en halua olla taakkana ystävilleni tai perheelleni. Miesten kanssa oon aina ollut hyvin epäitsekäs ja jopa pirtsakka ja hauska. Nyt sain ajan lääkärille ja aloitan luultavasti taas lääkkeet ja terapian, tuntuu jotenkin että annan periksi ja luovutan. Mutta en pysty juuri nyt toimimaan, jos en jotain tee asialle. Oon nelisen vuotta ollut nyt ilman lääkkeitä. Nyt pelottaa, että jos on muutenkin vaikeuksia löytää miestä vaikka oon ollut terve, nätti ja hyväluonteinen, niin kuinka vaikeaa se sitten on kun mies saa tietää että syön mielialalääkkeitä ja juoksen terapiassa? ☹️