Erosin avomiehestäni joulukuun tiennoilla, eroon vaikuttu väkivalta ja alkoholi.
Pystyimme sopimaan että juttelisimme perheneuvolassa, kaikesta tästä tapahtuneesta. Olimme päivittäin yhteydessä puhelimitse tai nähtiin joskus kahvin äärellä. terapiassa tuli esille ttä hän toivoisi meidän palaavan vielä yhteen, mutta en nähnyt sitä mielestäni hyvänä vaihtoehtona…sovimme että jos voistaisin olla kavereita. Minua ahdisti joka kerta hänen puheensa, kun hän kertoi tunteistaan…en pystynyt vastaamaan, koska en tuntenut muuta kuin välittämistä kuin hän voi tai jakselee.
Mietin monesti miten saisin sanotuksi hänelle sen etten halua tästä tään enempää. Eilen kävi aamusella kahvilla, yhden miehen kans jonka tunsin..hän soitti siinä samalla kun oltiin tulossa poispäin. kerron että olen liikenteessä yhden tuttavan kans ja hän tietysti kyseli onko se mies…vastasin että on mun yksi tuttu. Tästä kaikesta hän veti päätöksen että minulla on jo uusi mies…vaikkei kysymys ollut siitä. Olen todella hermoraunio, kun hän nyt syyttää tekstareilla mua kaikesta..aikoi haasta mut oikeuteenkin.
Olisi aikoinaan pitänyt hakea lähetymiskielto, mut ehkä uskoin että pystyisimme pysymään ystävinä ja sen vuoksi suostuin käymään yhdessä perheterapiassa. En tiedä enää mitä tekisin, minulla on kuitenkin kaksi lasta jotka minun on hoidettava ja talo josta tietysti lainaa.
Auttakaa mua….kiitos