Voiko olla vaikeampaa puhua ajatuksia sanoiksi? Mun käytös on ihan hirveetä, ja mä tiedostan sen vielä itse täysin!! Sairasta, eikö totta? ELämän tarinani on, synnyin 3 lapsiseen perheeseen keskimmäisenä. Isäni on alkoholisti ja äitini absolutisti. Vanhempani erosivat ollessani 18 vuotias. Eroa en koe traumaattisena, pääasiassa hyvänä juttuna. Asia on vaan niin, että olen omassa parisuhteessa käyttäytynyt ja käyttäydyn sairaalloisesti. Valehtelen ja peittelen pahalta tuntuvia asioita, ja pääasiassa valehteluni keskittyy rahaan. Nyt olen oikeastaan kuukauden ajan ruvennut tiedostamaan käyttäytymistäni ja niistä aiheutuneita seurauksia. En tiedä mistä käytökseni johtuu? Onko se opittu tapa lapsuudesta, että pyrin olemaan joku muu, ja haluaisin olla koko ajan hyväksytty ja häpeää en haluaisi missään muodossa kokea. Nyt vaan tuntuu ettei jaksa enää, ei jaksa valehdella asioista mitä on valehdellut, mutta kun ei pysty kertomaan totuuttakaan, vaikka itse sen tietää.. En tiedä mikä neuvoksi? Vaikka kuinka ajattelee, että sanon kuinka asiat on, niin ei sitä vaan saa sanottua, vaikka on saanut kyllä monta mahdollisuutta aina..😭 Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.