Mikä mua vaivaa? Miten pääset pois tästä??
Olen aikaisemmin kirjoitellut tänne toisella nimimerkillä, mutta unohdin tunnukseni.
Taustalla on todella kipeä ero josta en vain tunnu pääsevän yli. Tiedän että maailma on nuorelle naiselle auki ja miehiä täynnä mutta kun se ei helpota oloa ollenkaan… En tunne mitään vetoa keneenkään, en luota keneenkään.
Ex-mies on löytänyt jo uuden rakkauden ja sekös vasta pahalta tuntuu… Paras ystäväni sairastui aivokasvaimeen, välejä ystäviin on hajonnut ja loput kyllästyneet ikuiseen suruuni. Olen käynyt juttelemassa psykiatrisella sairaanhoitajalla säännöllisen epäsäännöllisesti. Aina juttelutunnin jälkeen kaikki tuntuu hieman valoisammalta, siitä vajoaa kuitenkin taas jonnekkin pimeään. Hänen mielestään en ole pahasti masentunut ja mun pitäisi vain oppia olemaan itekkäämpi ja olemaan ajattelematta asioita niin paljon. Varmaan totta, mutta en osaa.
Mää en enää ymmärrä mikä mua vaivaa. Koitin äsken alkaa syömään jotain mutta havaihduinkin lattialta itkemästä hysteerisesti lasinsiruja joka puolella. Mitä tapahtui? Tiputinko lautasen, kaaduinko vai pyörryin? En oikeasti tiedä. Viiltelin eilen rannettani ja se helpotti vähän oloa. Toivon joka aamu herääväni jostain muualta tai etten enää heräisi. Tätä on jatkunut jo niin pitkään ettei tämä tästä enää mihinkään muutu.