Mikä minua vaivaa?
Olen naimissa ja meillä on kaksi lasta ja hyvä koti. Olen saanut turvallisen perhe-elämän niin kuin aina olen haaveillut. Mutta miksi sitten aina vaan masennun ja kaipaan muuta. Tahtoisin ihastua kokoajan johonkin ja matkustaa ja bilettää. Tahtoisin viettää vapaata elämää, kun toisaalta toivon, että saataisiin rakennettua omakotitalo ja haaveilen eläkepäivistä mieheni kanssa. Lapset ovat kaikkein tärkeintä minulle. Miksen sitten osaa nauttia elämästä heidän kanssaan?
Humalassa olen pettänyt ja tehnyt typeryyksiä. Välillä saan ihmeellisiä ahdistuskohtauksia. Loukkaan aina ihmisiä ja olen mielestäni joku hirviö, minun ei kuuluisi olla muiden ihmisten lähellä. Hetken olen ihan normaali, mutta sitten taas pää menee sekaisin. Pää on täynnä ajatuksia ja se tuntuu räjähtävän. Olisi helppoa jos diagnotisoitaisiin joku sairaus ja saisin apua. Mutta kun en itsekään ymmärrä mikä vaivaa, niin miten voisin ikinä parantua? Mieli ailahtelee, yhtäkkiä haluan kuolla ja seuraavana hetkenä siivoan innoissani ja suunnittelen uutta sisustusta. Pelkään elää, kun en ikinä tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu, saatan taas kohta tehdä jotain impulsiivista jota kadun.😭