Mies pettti ja ahdistaa
Olen uusi täällä. Sain viikko sitten tietää pettämisestä. Suhde alkanut viestittelynä ja seksiä ollut muutaman kerran( kertomansa mukaan). Suhde jatkunut n puolitoista vuotta. Seksin vähyyden uskonkin ihan käytännön syistä, ja eniten minua loukkaakin se että miehellä on tunteita tätä naista kohtaan.
Olemme siis olleet 15 vuotta yhdessä, ja kaksi alakouluikäistä lasta.
Mies, paljastuttuaan, teki heti selväksi että ei tule lähtemään tästä meidän suhteesta ja perheestä, jos minä en sitä halua. Rakastaa kuulemma minua. Ennen tämän suhteen alkua minulla oli paljon läheisiin liityvää huolta, kuolemaa. Ymmärrettävästi en jaksanut olla miehelle enää se johon hän rakastui. Mies ei siis itse osaa selitellä miksi näin teki, muutakuin että tunsi olevansa sivussa elämästäni enkä kaivannut häntä. Välillä oli kuulemma miettinyt rakastanko häntä enää. Siihen sitten tuli nainen joka miellytti ja siitä se sitten alkoi.
Olemme puhuneet paljon nyt kuluneen viikon aikana, onneksi hiihtoloma ja lapset mummolassa ovat voineet olla. Olemme puhuneet varmaan enemmän kuin viimeksi kuluneen viikon aikana. Välillä tuntuu että voin antaa anteeksi, ja näen kyllä itsessänikin syitä miksi näin kävi. Silti, kuten nyt, en vaan voi käsittää että näin kävi meille. Meidänhän piti olla ihana rakkaustarina.
Mies lupasi heti paljastuttuaan lopettaa suhteen, eivätkä ole sen jälkeen tietääkseni olleet yhteydessä.
Jatkan paremmalla ajalla lisää jos vaikka teiltä saisin apua tämän valtavan ahdistuksen käsittelyyn. Puhelimella kirjoittaminen hankalaa eikä saa kirjoitusvirheitäkään korjattua.