Mies käynyt seksiseurasivustoilla ja seksichatissa

Mies käynyt seksiseurasivustoilla ja seksichatissa

Käyttäjä Umpiväsynyt aloittanut aikaan 07.06.2025 klo 20:59 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Umpiväsynyt kirjoittanut 07.06.2025 klo 20:59

Onko ketään muuta kenellä olisi samanlainen ongelma puolisonsa kanssa, että mies olisi käynyt seksiseurasivustoilla katsomassa naisten jättämiä ilmoituksia hintoineen ja seksichatissa ja kameroissa? Minkälaisia syitä olette saaneet toiminnalle, jos niitä olette ylipäätään saaneet? Miten olette jatkaneet eteenpäin? Tai jos täällä on miespuolisia henkilöitä, jotka harrastavat tällaista toimintaa ja ovat kenties parisuhteessa, kertoisitteko näkemyksiä?
En pääse asiasta yli, en millään.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 6 päivää sitten. Syy: Lisäys
Käyttäjä Aipaliini kirjoittanut 13.06.2025 klo 13:01

Hei, täällä samassa tilanteessa.

Mies on nyt viisi kertaa jäänyt kiinni tällaisesta toiminnasta.

Omien sanojensa mukaan ei ole koskaan edennyt siitä pidemmälle. Mene ja tiedä sitten.

Olen yrittänyt saada keskustelu kautta vastauksia, mutta oikeastaan en mitään ole irti saanut. Ehkä suorin vastaus on "kai sitä haluaa kokea tulla halutuksi jne".

Aiemmin vastaus oli, että seksiä on liian vähän. Seksiä meillä on keskimäärin 2-3 viikossa.

Olen kysynyt, että enkä minä riitä vai mikä on, teenkö jotain väärin tms.

Vastaus oli, että kyllä minä riitän. Noh, nyt viimeisimmän sekoilun jälkeen sanoin suoraan, että jos minä riittäisin, hän ei etsisi mitään muuta.

Olen niin väsynyt tähän, koko ajan saa olla tavallaan varuillaan ja epäileväinen kaikesta, mihinkään en luota enää.

Katso vielä parineuvonnan / terapia ja sitten riittää. Reunat ne minunkin lasissani on.