Mies jätti yllättäen
Hei!
Olen lukenut useita keskusteluketjuja täällä ja hakenut vertaistukea. Valitettavan moni ihminen on joutunut kokemaan saman kuin minä nyt.
Olemme mieheni kanssa 30- vuotiaita, yhdessä olemme olleet 8 vuotta ja meillä on kolmevuotias lapsi. Uudenvuodenpäivänä mieheni yllättäen ilmoitti että ei enää rakasta minua kuten ennen ja haluaa erota. Minulla ei ollut aavistustakaan siitä että hänellä on tällaisia ajatuksia. Meillä on ollut raskas vuosi, minä teen vuorotyötä ja mieheni teki kahta työtä, kunnes hänet joulukuussa lomautettiin. Rahahuolet ovat painaneet kovasti jo pitkään, olemme typerästi hankkineet itsemme pahoihin rahaongelmiin ja velkakierteeseen. No, tilanne oli kuitenkin tämä ja mieheni hankkiutui lääkäriin koska olimme molemmat sitä mieltä että hän on masentunut ja että sekin on vaikuttanut tähän parisuhteeseen. Kiire vei meitä liikaa ja unohdimme vaalia parisuhdettamme. Silti, uskon että jos hän olisi avautunut aikaisemmin tunteistaan olisimme ehtineet korjata paljon. Hän oli miettinyt asian ”selväksi” jo itsekseen ja minä olin ihan shokissa. Ehdotin erilleenmuuttoa kun huomasin että tässä ei taida enää auttaa mikään muu kuin kenties aika, ehkä hän heräisi kun huomaa mitä menettää. Nyt muuttoon on vielä pari viikkoa ja seinät alkavat kaatua päälle. Selvisi myös että hän on ihastunut työkaveriinsa ja näkee häntä myös vapaa-ajalla. En vain voi uskoa tätä kaikkea, mielestäni meillä oli kaikki edellytykset elää loppuelämä yhdessä. Meillä oli hyvä suhde jossa oli paljon rakkautta, huumoria.. Seksiä ei niinkään enää pitkiin aikoihin, ajattelin sen johtuvan juuri nuista kiireistä ja huolista, unohdin ongelman ajattelemalla että tätä tämä lapsiperheen arki on ja että kaikki tulee menemään vielä paremmin. En vain osaa päästää irti vaikka kuvioihin on tullut myös se kuuluisa kolmas pyörä. Olenko ihan säälittävä..