Mies ihastunut toiseen?
Pakko päästä purkamaan pahaa oloa edes näin kirjoittamalla, kun ei ole oikein ketään kenelle puhua.
Aviomies ilmoitti yllättäen lauantaina, ettei halua enää jatkaa meidän suhdetta. Ei kuulemma tiedä, että rakastaako mua enää ja hänestä tuntuu siltä, että pitää päästä pois. Mutta pois minne? Sitä hän ei osaa sanoa. Tilanne on sellainen, että olemme olleet yhdessä yli 11 vuotta ja naimisissa yli 9 vuotta. Meillä on kaksi lasta. 8-vuotias ja 5-vuotias.
Asumme omakotitalossa, jonka omistamme puoliksi.
Olen nyt miettinyt, että pitääkö minun etsiä itselleni ja lapsille vuokra-asunto. Mies kyllä eilen sanoi, että ei meidän tarvitse minnekään muuttaa, että lapset saa kyllä käydä koulunsa tuossa, jossa nyt ovat. Mutta en nyt ymmärrä, miten me voitaisiin tässä kaikki asua, jos mies kerta ei halua minun kanssa enää elää. Ajatteleeko hän, että hän voi käydä tapailemassa muita naisia kodin ulkopuolella ja tulla sitten kotiin mun ja lasten luo. Että me elettäis niin kuin jonain kämppiksinä monta vuotta. Ja mun pitäis hyväksyä se.
Epäilen nyt, että mies on ihastunut johonkin toiseen naiseen, koska tämä hänen ilmoituksensa tuli ihan yhtäkkiä. Vielä viikko sitten hän halusi minut vierelleen sohvalle makoileen ja mun mielestä meillä meni siis hyvin.
Sitten yhtäkkiä hän lauantaina katoaa moneksi tunniksi ja kun tulee kotiin, niin ilmoittaa, ettei halua enää jatkaa tätä avioliittoa.
Mä olen nyt ihan hajalla ja hukassa. Koko ajan itkettää. Lapsien takia täytyy yrittää vähän tsempata. Mutta kyllä nekin tätä tilannetta ihmettelevät.