Mieheni petti työkaverin kanssa

Mieheni petti työkaverin kanssa

Käyttäjä Pohdintoja pettämisestä aloittanut aikaan 14.09.2024 klo 18:58 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Pohdintoja pettämisestä kirjoittanut 14.09.2024 klo 18:58

Mieheni petti työkaverinsa kanssa. 

Mieheni oli laittanut työ kaverilleen viestiä samaisena iltana kun löysin heidät sängystä, jäivät siis rysän päältä kiinni.

Tätä ennen puoli vuotta sitten mieheni jäi kiinni samaisen henkilön kanssa viestittelystä. Ja sen jälkeen ei ennen tuota iltaa kuulema ole ollut mitään. Oli kuulema halunnut mennä juttelemaan mutta päätyivät sänkyyn. Tuntuu että elämältä on viety pohja ja ei jaksaisi enää jatkaa elämää. 

Mitä mieltä olette tilanteesta? Onko vastaavaa muille sattunut?

Käyttäjä Toistesitten kirjoittanut 19.09.2024 klo 09:00

Hieman kysymysmerkki minun mielestä tuo yhteydenpito ennen tuota kriittistä pistettä mistä ei enää palata.

Taustoja enempää tietämättä, yleensähän pettäjällä itsellään on kriisi itsensä kanssa kun päätyy näihin tekoihin.

Suosittelen pariterapiaa mikäli jatkatte yhdessä ja mikäli ette niin yksilöterapia on fiksua kanssa että omalta osaltaan pääsee asian yli jonkun avulla.

Minulla on toinen vuosi kohta takana kun vaimo petti minua työkaverinsa kanssa ja tässä tapauksessa asiaa pimiteltiin siihen asti kunnes päädyin pitkiin tutkimuksiin ja sen johdosta selvisi että olen saanut sukupuoliteitse tarttuvan taudin.

• Muokattu kirjoittajan toimesta 2 kuukautta sitten. Syy: Virheenkorjaus