Mieheni petti ja katkaisi kaikki välit täysin yllättäen
Mieheni (2 vuotta yhdessä) petti minua ollessaan reissussa, myönsi asian lopulta tivattuani (aavistin jotenkin vain!) mutta ei pitänyt sitä vakavana, vähätteli tapahtunutta ja reagointiani ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen epäillyt jo muutenkin pidemmän aikaa että jotain on selän takanani tehty, on salailtu, piiloteltu puhelinta ja valehdeltu. Otettu etäisyyttä jne. Suhteemme alussa mies oli jo sitoutumiskammoinen, mutta pääsimme sen yli jotenkin. Kuitenkin hiukan ollut ”ovet auki” koko suhteemme ajan. Mutta pääosin mennyt ihan hyvin, jos ei oteta viimeistä n. 2 kuukautta mukaan.
Kuullessani tästä viimeisimmästä (puhelimessa) menin shokkiin enkä osannut moneen päivään keskustella hänen kanssaan (asumme osittain erillään opiskelujeni vuoksi). Ainoa viesti mikä häneltä tuli päivien päästä oli hymynaamoja täynnä oleva viesti jossa höpisi niitä näitä, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Olin järkyttynyt! Kirjoitin hänelle pitkän viestin, puhuin suoraan mutten rumasti, kerroin kaikki ajatukseni jotka olivat viime kuukausien aikana mieltäni painaneet ja kuinka hän oli minua käytöksellään satuttanut. Ja arvatkaas, hän luki viestini, ei vastannut mitään vaan blokkasi minut, ystäväni ja perheeni somessa, poisti yhteiset kuvamme jne. (Mies on 34!)
Olen täysin ihmeissäni ja järkyttynyt! 2 vuotta ja hän tekee näin? Olemme asuneet osittain yhdessä ja suhteemme on ollut vakava, kyse ei siis ole mistään kevyestä tapailusta.
En ole koittanut ottaa mieheen yhteyttä nyt vaikka vaikeaa on ollut, mutta odotan jatkuvasti että hän tulisi järkiinsä ja suostuisi edes keskustelemaan kanssani. Suhde on kyllä varmasti tullut tiensä päähän, vaikka en tätä olisi koskaan toivonut, mutta kaipaan kunnollista päätöstä. Miten pääsen eteenpäin jos en sitä saa? 2 vuoden jälkeen toinen vain katoaa?? ☹️
Olen jotenkin täysin turta tällä hetkellä enkä pysty tuntemaan mitään. En pysty kunnolla nukkumaan tai syömään. Mikään ei tunnu miltään.
Onko ketään samassa tilanteessa olleita tai olevia?