Mieheni on sugardaddy

Mieheni on sugardaddy

Käyttäjä Kiroileva Siili aloittanut aikaan 17.10.2024 klo 13:38 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Kiroileva Siili kirjoittanut 17.10.2024 klo 13:38

Olen yli 50 v nainen ja avioliitossa yli 20v. Paljastui, että mieheni on ollut usean vuoden ajan sugardad n. 20 v nuorelle naiselle. Asia paljastui niin, että mieheni siirsi lapsellemme rahaa ja tekikin sen vahingossa hänen ja sugarbaben yhteiseltä tililtä. Oli huomannut virheen ja soittanut lapsellemme, että tästä ei kannata puhua äidille…

Sittemmin olen selvittänyt tämän naisen ja myös hänen poikaystävänsä (!). Olen saanut selville, että usean vuoden ajan mieheni on käyttänyt suuria summia naisen vuokriin, ostanut auton, koruja ja matkoja sekä antanut käyttörahaa. He ovat olleet myös yhteisillä ulkomaan matkoilla

Tämä asia herättää minussa niin paljon pahaa mieltä ja ahdistusta, että on vaikea kuvailla tätä tunteiden myrskyä (vihaa, epätoivoa, ahdistusta, itseinhoa..) Miehen kanssa ei ole tästä voitu keskustella, koska hänen mielestään minä suurentelen asiaa ja hän jatkaa valehtelua.

Ymmärrän, että tämä ilmiö on olemassa ja en todellakaan ainoa puoliso, joka tämän kokee. Tämä vie minun itsetunnon: olen siis liian vanha ja kelpaamaton.

Olen välillä ihan lamaantunut ja tuntuu, etten jaksa nousta sängystä. Välillä täynnä vihaa ja raivoa. Totta kai haluan erota, mutta mieheni ei halua. Mies sanoo, että tekee minun elämäni kaikin tavoin hankalaksi, jos eroan. Miten tästä eteenpäin?

Käyttäjä Syyspisara kirjoittanut 19.10.2024 klo 12:50

😥

Kuulostaa hyvin surulliselta jutulta ja aiheuttaa varmaan epäluottamusta, ahdistusta ja pelkoja.

Mitä miehesi on nyt sanonut tekevänsä? Jatkavansa sugardaddynä olemista? Onko katumusta? Ei kukaan voi tai saa kieltää toista eroamasta, ehkä uhkailu on vain kokeilemista kepillä jäätä, että tepsisikö, mutta julmaa käytöstä kuitenkin.

Onhan ne teidän yhteiset varat mitä hän laittaa ulkopuolisen ihmisen tilille ja myös lastenne rahat.