Mieheni ei osaa valita
Tilanne on siis tämä, ollaan oltu 26v. yhdessä ja meillä on kaksi teini-ikäistä lasta.
Reilut kaksi vuotta sitten mieheni ihastui työkaveriinsa (joka on myös varattu) ja siitä alkoi puolitoista vuotta kestänyt salasuhde.
7kk sitten kun mieheni jäi kolmannen kerran kiinni suhteestaan, he päättivät lopettaa yhteydenpidon koska kumpikaan ei ollut valmis lähtemään omista parisuhteistaan.
Siitä lähtien mieheni on kuitenkin kokoajan surrut ja ikävöinyt tätä salarakasta, sekä muuttanut kokoajan mieltään haluaako olla minun kanssa vai lähteä kuitenkin yrittämään salarakkaan kanssa.
Itse olen ollut kaikesta aivan totaalisen rikki, olen joutunut turvautumaan terapiaan että olen päässyt edes osittain ylös sieltä kuopasta johon putosin.
Se 7kk on mennyt yhteydenpidon lopettamisesta ja edelleenkään mieheni ei pysty päättämään kumman haluaa.
Itse olisin kaikesta huolimatta valmis meidän parisuhdetta jatkamaan jos mieheni sen valinnan tekisi ja olisi halukas korjaamaan syntyneitä vaurioita. Olen myös sanonut että jos haluaa sen toisen niin on vapaa lähtemään, mutta ei ole lähtenyt.
Myöskään pariterapiaan ei suostu menemään. Sanoo vain että tarvitsee aikaa.
Paljon on asiasta puhuttu, mutta sekin menee yleensä siihen että minä puhun ja mieheni kuuntelee, myöskään ei itse tee aloitetta keskusteluun.
Mitä tässä nyt sitten voi tehdä kun toinen vaan työntää päänsä puskaan ettei tarvisi edes ajatella aihetta ja itse olen tähän vatvomiseen jo ihan loppu?
Tilannetta hankaloittaa vielä tämänhetkiset työ, asunto ja raha asiat, joiden takia itse en pysty yhteisestä asunnosta pois muuttamaan.
- Muokattu kirjoittajan toimesta 5 päivää, 12 tuntia sitten. Syy: Sanamuoto
- Muokattu kirjoittajan toimesta 5 päivää, 12 tuntia sitten. Syy: Sanamuoto