Miehen kylmin teko: hylätä raskaana oleva nainen ja syntymätön lapsensa
Niin olen yksinhuoltaja, siitähän netti on täynnä täysin asiatonta tekstiä. Omassa tapauksessani satuttaa kovin lukea kirjoituksia; ikinä en yh:ta ottaisi, rahastajia, jne. Lapseni syntyi avioliiton ulkopuolella, lyhyestä seurustelusta, mutta lapsista puhuttiin alusta asti. Ikä kypsä kummallakin. Meidän tapauksessa on epäily jopa siitä, että mies kosti minulle kokemansa vääryyden(mitätön asia) tekemällä minut raskaaksi ja heti hylkäämällä kun asia paljastuu. Edelleen olen toipumassa traumasta minkä ihminen josta en olisi uskonut mitään pahaa aiheutti. Traumaattisinta ei ollu ehkä se, että tulin kylmästi hylätyksi heti alussa vaan se, mikä miehestä paljastui herkässä ja haavoittuvassa tilassa olevalle naiselle. Hän kielti julmasti kaikki yhteydenotot häneen heti asian paljastuttua ja silti itse piinasi minua ilkeillä ja uhkaavilla viesteillä. Mies oli minua vanhempi ja oli varma, että saa peloteltua minut tekeen mitä haluaa, mutta hänelle selvisikin kuinka vahvasti olin jo kiintynyt syntymättömään lapseen. Minun piti pysyä hirveen vahvana aikana jolloin olin heikoimmillani.
Rakastan lastani yli kaiken ja vaikka kuinka haluaisin unohtaa tämän miehen en pysty koska lapseni on paljon hänen näköisensä.
Sen olen jo tiennyt pitkään, että suomalaiset ei ole suvaitsevaisimpia ihmisiä. Tuntuu, että joitakin naisiakin oikeasti ärsyttää kuinka me pärjäämme niin hyvin ja olemme itsenäisiä, miehistä riippumattomia. Itse en myöskään edes tarvitse miestä, mutta haluaisin miehen kylläkin.