Miehen ja naisen välinen ystävyys
Kysymykseni kuuluu voiko nainen ja mies olla kaveri? Olen avopuolisoni kanssa ollut kuusi vuotta yhdessä, suhteemme kolmena ensimmäisenä vuonna hänellä oli useita naiskavereita. Hän törttöili kohteli minua huonosti 1,5 vuotta, olin useasti sanonut samat sanat nyt riittää minä lähden, sanoin silloinki. Sitten toiveeni jota olin rukoillut tapahtui hän murtui, itki ja lupasi hyvittää kaiken. Nooh vielä kerran mahdollisuus hänellä mutta käskin irtisanoa kaikki naiskaverit ei mitään yhteyttä heihin enään. Vuosi sitten hän alkoi puhua että hänellä on oikeus kavereihin vaikkakin ne ovat naisia… ja tuossa vaiheessa oltiin yhteinen asunto jo ostettu.. Ei ole vaihtoehtoja kuulemme minun on pakko hyväksyä hänen naiskaverit tai se on ero.. Ajatus ahdistaa kavereista mutta nii ahdistaa ajatus erosta.. mitä voisin tehdä että voisin hyväksyä enkä koko ajan pelkäisi ja vatkaisi näitä asioita..?? Puhua emme pysty kun hänestä on selvää kun on sovittu ettei petetä niin ei petetä, minä pelkään sitäkin että hän puhuu väärällä tavalla niiden kanssa ja saan kuulla myöhemmin jostakin, hänen puheistaan tai lukea lähetettyjä tekstiviestejä jotka loukkaa.. onko meidän ainut keino päästä elämässä eteenpäin todella erota.. Kirjottakaa mielipiteitä siitä voinko naiset ja miehet todella olla vain kavereita…