En tiedä miten tämän kirjoittaisin, tai miksi. Mutta tuntuu vaan että tätä asiaa pitää saada purettua…
Olen kärsinyt masennuksista ja paniikkihäiriöistä useamman vuoden, lääkitystä on ollut.
Tällä hetkellä en käytä mitään lääkkeitä, enkä halua enää yhtään mitään sellaisia. Hetken aikaa meni jopa todella hyvin, mutta nyt taas masentaa, tai oikeastaan masennusta ilmaantuu kausina. Tänään on ihan ok päivä, sen takia jaksankin kirjoittaa tästä. Eilinenkin oli ihan hyvä. Lauantaina tuntui että itkettää vaan ja kaikki on huonosti.
Lääkärille en jaksa enää mennä, siellä tulee sellainen olo että se ei edes usko minua. Koulun terveydenhoitaja on muuten vaan inhoittavan ylimielisen tuntuinen.
Käyn toisen asteen koulutusta ja viimeisellä vuodella menossa.
Koulu on muutenki suuri ongelma, opettajamme ei ole maailman mukavin tapaus vaan raivoaa ja huutaa melkeimpä koko ajan jostain. Minä taas pelkään ihmisiä jotka korottavat ääntään, varsinkin miehiä, tämä taas johtuu luultavasti siitä että minulla on takanani väkivaltainen suhde jota kesti yli vuoden ja vielä senkin jälkeen jouduin vuoden alituisesti kuuntelemaan exäni raivontaa.
Miksi en laittanut välejä kokonaan poikki? Meillä on yhteinen lapsi…
Tänään tuntuu siltä että jaksaa taas, mutta mitä huominen tuo tullessaa on mahdotonta sanoa. Kouluun meno ahdistaa, tänään olin poissa, koska olen sairastellut. Opettaja ilmeisesti siitäkin jo riehuu…
Kotona kaipaisin paljon huomiota, mieheni taas ei ole sitä kaikkein huomiota osoittavin tyyppi joten siitäkin saan välillä alakuloisuus kohtauksia. Tuntuu yksinkertaisesti siltä että minusta ei välitetä.
Psykiatrille olin menossa mutta se kaatui siihen kun soitin terkkarin suosittelemalle ja hän siirsi puhelun toiselle joka taas toiselle joka taas käski soittaa seuraavalla viikolla uudestaan, enpä enää sitten jaksanut tehdä asian hyväksi mitään.😭