Olen viime viikkoina mennyt kymmenen kertaa huonompaan suuntaan kuin olen viime aikoina ollut.
Itken joka asiasta, joka vähänkään muistuttaa surullista (mm. ohjelmalle, jossa näytettiin ihmisten ARPIA! 😟) ja ilmankin. Itken yksin ollessani lähes koko ajan, V:lle en vain sitä tunnusta, en halua että hän näkee miten paljon tämä ero minuun oikeasti sattuu.
Olen koko ajan kiikun kaakun rajalla, jonka ylittäessäni kaikki lähtisi menemään päin mäntyä. Alkaisin taas viillellä, oksennella (olen nytkin oksennellut, en vain tiedä johtuuko se vatsaflunssasta vai tästä henkisestä pahasta olosta), syödä lääkkeitä enemmän kuin sallitaan ja lopulta kävisi niin että olisin joko sairaalassa lääkkeiden yliannostuksen takia tai jotain muuta vastaavaa.
Tänään minulla olisi kahdelta aika MTT:oon, mutta en pysty sinne menemään tämän oksenteluni takia. Enkä tiedä, haluaisinko. En jotenkin vain halua itkeä – enää hoitohenkilökunnan edessä, vaikka tiedänkin että se saisi heidätkin ymmärtämään, miten paha oloni nyt on. Ehkä se onkin syy – ehkä, kun he näkevät pahan oloni, perusteet pakkohoitoon täyttyisivät (mm. vaaraksi itselleen) ja minut laitettaisiin osastohoitoon ja sitä en halua, en vielä, kun V vielä asuu saman katon alla.
Jos en koiraa ota (lemmikkikeskustelussa siitä lisää), niin ehkä saatankin V:n muuton jälkeen hakeutua osastolle vapaaehtoisesti. Toisaalta en tiedä hyödyttäisikö se mitään, sillä kanien takia minun pitäisi saada viikonloppulomia – vähintään ja se tarkoittaisi myös vapaata kulkua viikolla, enkä voisi mennä takuuseen ettenkö niinä vapaakulkuhetkinä tekisi itselleni jotain (kävisin kiduttamassa itseäni sairaalan kahviossa, jos näkisin V:n), jotan todella kamalaa.
Nytkin joudun taistelemaan itseni kanssa luvattoman paljon, että pysyn tässä koneella enkä hae paperiveitsen terää ja viiltele kämmeniäni tai jalkapohjiani, josta V ei niitä jälkiä huomaisi. Haluaisin niin kovasti lähteä käymään kotikotonakin, mutten tiedä uskallanko vielä tänä iltana lähteä ajamaan autolla – mitä jos ajankin auton tarkoituksella ojaan kun olen kyydissä yksin, ilman V:ä ja pupuja?
Tuntuu vain, että minä en jaksa enää elää. Minulla ei ole mitään syytä siihen. Haluaisin apua, mutten uskalla enkä osaa sitä hakea – enkä halua myöntää muille, miten huonossa kunnossa oikeasti olen.
😭😭😭