liian mustasukkainenko? mitä pitäs toimia seuraavanlaisissa tilanteissa..
mitä pitäs toimia seuraavanlaisessa tilanteessa! ollaan puolisonkanssa vaikka häissä. siellä on joku nainen pukeutunut erittäin paljastavaan ”juhla-asuun”(?) , huomaan selkeästi että mieheni kiinnittää huomiota häneen, enemmän kuin pitäisi. mainitsin asiasta hälle mut hän ei tuntunut välittävän! sanoi ymmärtävänsä pitkän ja piinallisen riitelyn jälkeen (siiryttiin kirkosta juhlapaikkaan)… juhlapaikassa huomasin taas saman tilanteen. kattomista.. tosin yritti olla kattelematta ja kiinnitti huomiota asiaan (siis siihen ettei kattois) .. tosin vain hetken ajan😟 häät oli ulko häät. ja ilma oli kylmä. sanoin hälle että mennään sisälle täällä jäätyy, arvatkaapas minkä paikan hän valitsi.. no tietysti sen minne se naikkonen oli menny. minä ja hän oltiin selkeesti nähty kyllä että hän menee sinne.. sisätiloja oli monia jonne ois voinu mennä lämmittelemään..😟 jäin mielummin palelemaan ulos kuin menin sisälle!!! litanjaa vois jatkaa vaikka kuinka paljon tuosta tilanteesta! kaikista kamalinta oli se että se naikkonen huomas miun puolisoni kiinostuksen, ja alkoi kattella häntä..😭 mulle hän on sanonut ettei pidä lihavia seksikkäinä, ja olen lihava (ihan oikeasti, painoindeksi on todeeella iso) joten hän ei siis pidä mua sekäänä. ymmärrettävää, kuka mies nyt lihavaa pitäs seksikkäänä. mutta toi sattuu että jos en kelpaa niin pitää kielipitkällä muita kattella. kysyn hältä kelpaanko hälle jne.. vastaus: kyllä..😟 sanoin asiasta hälle, ihmettelee miten otan sen noin vakavasti😐 mitä mun pitäs tehdä? muhun sattuu niin kaameesti! oon niin kiukkunen hälle hänen käytöksestään! entä miten mun pitäs käyttäytyä seuraavankerran vastaavanlaissa tilanteissa?😐 pitääkö miun vaan kiltisti niellä kiukkuni ja pitää kulissit pystyssä vai saanko olla möksis?? auttakaa!!!