Leskimies, koirat ja kukat vaikeuksissa
Parisuhde= tulin juuri leskeksi, Aasian otsikossa olen kertonut miten näin kävi.
Perheeni= minä, koiria iso läjä (omistan kennelin) ja kukkia, vaimolta perittyjä.
Asiamme= emme selviä ilman vaimon mäkätystä. Tulemme perheenä kysymään teiltä neuvoja miten jatkamme eteenpäin?
Syömme, juomme, ulkoilemme, minä käyn jopa töissä. Olemme robotteja, sisäinen kellomme kertoo milloin on aika syödä, milloin aika mennä nukkumaan. Minä olen laihtunut jo7 kg. Moni nainen olisi tietenkin tästä onnellinen, minä huolestunut, enkö syökään oikeaa määrää ja laatua. Lisään ruokaani hivenen kermaa, kimpaleen oikeaa voita. Niin vaimokin teki, tekemäni ruoka ei maistu miltään, en ole ihan varma olenko sen saanut nieltyä vai olenko antanut koirille?
Vanhimman koiramme joudun kohta lopettamaan, se vaan makaa ja odottaa vaimoa kotiin. Miten taas kestän uuden surun?
Yksi saniainen ikkunalla pudottaa kaikki oksat tai en tiedä mitä ne ovat. En tiedä kukista mitään. Sanon näin, yksi saniainen oksentaa koko ajan. Pitääkö minun sekin lopettaa?
Huomenna on tilipäivä. Minulla on laskuja, maksan ne, rahaa jää yli. Mitä sillä teen, minulla ole koskaan ollut omaa rahaa. Huomenna on vaimoni syntymäpäivä. Haudalle vien ruusuja, kenen kanssa syön kakkua?
Miten me jatkamme eteenpäin? Voimmeko luovuttaa ja todeta, emme selviä ilman vaimoa.