lasten etu, oma etu, kenen etu....
Lasten etu, mikä se on tässä tilanteessa?
Meidän tilanteemme kärjistyi siihen, että olin kriisikeskuksessa lasten kanssa viikonlopun,jossa sitten sovittiin, että mieheni asuu vanhempiensa luona tilapäisesti.Lasten näkemisestä sovimme, että vien lapset miehelleni tms.
kuitenkin tilanne on nyt tämä: mies käytännössä viettää päivät kanssamme ja yöt on poissa. lasten silmissä erotilannetta ei ole tapahtunutkaan.
kuitenkin mies puhuu siitä, erosta, kun olemme hänen mielestään vain sisko-ja veli.
mitään puheita tapaamisoikeudesta, asunnon myynnistä ei ole, hän ei ala niistä puhumaan, ellen itse puhu.kuulemma tulisi jatkossakin olemaan lasten elämässä yhtä paljon kuin nytkin, eli joka päivä. eihän tämä ole mahdollista.eronneena.
mietinkin, että mikä tässä nyt on kenenkin etu, kun lasten etua sitä täytyisi eniten katsoa. jos eroamme, niin miten voin hyväksyä sen, että mieheni olisi joka päivä kanssamme? automaattisesti ajattelen itseäni lähivanhempana. onko äiti aina automaattisesti lähivanhempi, voiko mies viedä minulta tämän? mikä on minun osuuteni tässä, jos mieheni olisi joka päivä kanssamme, eronneena,ja mukana olisi myös tämä toinen nainen, jolla ennestään on viisi lasta… ilmeisesti mieheni haluaa kaiken. lapsensa,sekä tämän toisen naisen.
mikä tässä tilanteessa on oikeasti lasten etu?