Lasketaanko pettämiseksi?

Lasketaanko pettämiseksi?

Käyttäjä Anneeli aloittanut aikaan 12.09.2014 klo 12:08 kohteessa Parisuhde, koti ja perhe
Käyttäjä Anneeli kirjoittanut 12.09.2014 klo 12:08

Hei. Minun tilanne on sekava. Olin tuntenut jo miehen ainakin 4-vuotta, harrastimme silloin tälloin seksiä ilman sitoumuksia. Sitten tulin hänelle raskaaksi ja kerroin asiasta. Hän rupesi käymään luonani ja olimme enemmän tässä vaiheessa vain kavereita, ei pussailtu eikä harrastettu seksiä. Nopeasti rupesimme kyllä pussailemaan, harrastamaan seksiä ja siitä sitten sovittiin että seurustellaan. Mies muutti luokseni ja saimme aivan mahtavan pienen vauvan <3 Vauvan syntymän jälkeen lapselle tuli silmätulehdus, menimme lääkäriin ja lääkäri otti klamydia/tippuri testin silmästä, sanoi tämän olevan käytäntö. Pelkäsin puhelun tulevan, että lapsen silmästä jompikumpi löytyy, koska minulta otettiin alkuraskauden aikana testit ja ne olivat puhtaat, jos nyt jotain löytyisi, olisi mieheni sen minulle ja vauvalle tuonut. No, se puhelu tuli.. Murruin täysin. Mies tunnusti, hänellä oli ollut yksi vielä sen jälkeen olin kertonut olevani raskaana ja olimme silloin jo pussailleet, mutta emme harrastaneet silloin vielä seksiä emmekä olleet sopineet, että olisimme parisuhteessa.. Olen ihan rikki, voinko enää luottaa? Vai onko minulle edes oikeutta olla luottamatta, jos emme olleet sopineet parisuhteesta/säännöistä? Rakastan miestäni ja nyt tuntuu, että kaikki oli liian hyvää ollakseen totta.. ☹️