Lapsuuden hylkääminen?
mulla tui tämä asia mieleen, nyt kun terapiani loppuu enkä aio enää uutta teraputtia ottaa. Koska mun terapiani on pääsääntäsesti ollut mun nuoruuden ja lapsuuven käsittelyy. olen sitä käsittelyt vuosia, ja nyt aattelin, että prjääkö sitä ihminen ilman terpaa, kun vaan hylkää lapsuutensa ja nuoruutensa kokonaan. Olisi ikäänkuin syntynyt 20vuotiaana.
haluaisin mielipiteiltä niiltä joilta terapia loppui hiemen yllättäen, ikään kun asiat jäi kesken mutta sitten itse päättäisi että eivät jääneetkään kesken vaan tässä se oli, ei enää käsitellä lapsuutta. Tuleeko ne asiat alintajuntaan jatkuvasti, tuleeko ne koska jäi vielä vuosi aikaa niitä käsitellä uuden teraputin kanssa mutta ei ottanut uutta terapiaa.
Hieman sekavaa kai,ainakin musta. Mutta elän järkytyksesä kun teraputti muuttaa ulkomaille ja tavallaan mulla jää vuosi ilmaan roikkuun sovittua käsittelyaikaa. Että olenko aivan hullu kun en ota uutta teraputtia vaan olenko vastuullinen ihminen, kun päätän vaan hylätä lapsuuteni ja kokeilen elämää omin neuvoin. vastakaa nyt jotain, pleese.