Kuoleeko rakkaus ikinä!
Ajattelin kirjoittaa tänne, koska mulla on tosi sekava tilanne, ja en edes tiedä miten tähän päädyin!!!
Aloitan siitä, alusta, rakastuin mieheen joka huomattavasti minua vanhempi.
Muutin lähemmäs häntä, ja odotin koska hän olisi valmis suhteeseen. Siihen meni joku 2vuotta. Hän ei tullut, joten jätin hänet ja vaihdoin paikkakuntaa, ja aloitin elämän uudestaan pääkaupunkiseudulla. Hän ei tiennyt asiasta. Meni puolivuotta, hän otti yhteyttä, ja alkoi haluamaan minua takaisin, ja parisuhdetta! Ja pahoitteli, että hän oli hölmö ja teki väärin valinnat! Mä olin jatkanut eteenpäin ilman häntä, mulla oli koti,työpaikka sekä pienimuotoinen narsisti suhde rinnalla(alkoholisti mieheen), joten mä sanoin rakkaalle, että se on mahdotonta, uudestaan aloittaa, joten 2008 näin hänet,ja annoin rukkaset, en luottanut ja olin epävarma! Hän kuitenkin soitteli koko ajan, ja sanoi että hän ei halua ketään muuta kun minut, ja rakastaa minua! Tiesin sen, ja rakastin häntä myös, mutta en suostunut, koska se olisi ollut väärin! Sitten hän meni naimisiin 2009 kesällä, ystävänsä kanssa! Ja sitten nyt heillä on yhteinen lapsi, ja hän ei ole jättänyt mua rauhaan soittanut koko ajan, viime syksynkin että miksi mä en halunnut häntä takaisin!!! No, tänä vuonna nähtiin jo 3 kertaa, ja hän vannoo rakkautta ja hänkin tietää että rakastan häntä aina!
Mutta tämä tilanne on perseestä, koska hän on naimisissa ja pieni lapsi välissä(tänä vuonna kesänä syntynyt), joten mä en tiedä mitä mä teen???? Meidän rakkaus on syntynyt uudestaan, ja mä olen antanut anteeksi sille kaiken, ja hän mulle, nyt vain mitä me tehdään tulevaisuudessa! Ollaan tunnettu jo 7 vuotta. Olotila niin sekaisin, että miten on mennyt harhaan joskus elämässään, ja hän myös, ja miksi kaikki näin tapahtui, hän katuu tekojaan aika paljon ja minä myös sitä kohtaa kun hän oli polvillaan minun edessä!!! Mutta, ei menneisyyttä voi muuttaa sen kanssa pitää elää, kaikki mitä tapahtuu on tapahtuakseen…