Aina ei voi käsittää mikä ajaa ihmisen juomaan vaikka onkin elämä vaikeaa niin silti pitäisi yrittää olla juomatta ja ottaa vastuu perheen arjesta ja siitä että vaimokin voi hyvin.Meidän perheessä aviomiheni juo jatkuvasti eli jokapäiväisesti.Tämä juominen tapahtuu kotona ja silloin kun hän juo hän vaan istuu kuulokkeet korvilla tietokoneella ihan omissa maailmoissaan.Minä teen kaikki kotityöt ja suurimmaksi osaksi hoidan lapsetkin. Minä hoidan tällä hetkellä myöskin lasten päivähoidon ja nyt murehdin saanko ajoissa lapsille päivähoitopaikkaa. Elämäni mieheni kanssa on ollut kuin vuoristorataa ja rakastan yhä häntä mutta nyt alkaa jo tuntua siltä että mulla on hermot jatkuvasti kireällä ja olen huolestunut millainen tulevaisuus minua odottaa.Olen yrittänyt saada mieheni lopettamaan juomisen mutta tuntuu tosi turhauttavalta kun ei tunnu mieheni tajuavan miten olen kurkkuani myöten täynnä hänen juomistaan. Miksi tämä elämä on niin vaikeaa välillä? miksi mieheni ei osaa lopettaa juomistaan? hän juo myös lasten nähden ja hänelle on sattunut yhtä sun toista kännäilyn merkeissä esim. että poliisit ovat saattaneet kotia kun ei ole itse selvinnyt kotia. Onko kellään kokemuksia tälläisestä että aviopuoliso vaan juo ja itse joudut tekemään kaiken??😠😯🗯️
Sinun täytyy olla kirjautuneena, että voit vastata tähän aiheeseen.